Pääkallo.fi

Urhea-halli pelipaikkana?

Lähtökohtaisestihan poikkeushakemuksia ei mun käsittääkseni tarvitse edes ottaa käsittelyyn, jos paikkakunnalla varsinaiset vaatimukset täyttävä halli on saatavissa.
Ja nyt kun liitto hyväksyy toiselle FLiigajoukkeelle (joka on jo viime kaudella pelannut Urhealla) poikkeusluvan Mosalle ja toisen hakemusta samaan halliin ei edes käsitellä, niin sinä kieltäydyt näkemästä tässä mitään problemaattista?

Taidat olla joko liitonihmisiä tai sitten sulla on jotain antipatioita Hawksiin

Ja nyt kun liitto hyväksyy toiselle FLiigajoukkeelle (joka on jo viime kaudella pelannut Urhealla) poikkeusluvan Mosalle ja toisen hakemusta samaan halliin ei edes käsitellä, niin sinä kieltäydyt näkemästä tässä mitään problemaattista?

Taidat olla joko liitonihmisiä tai sitten sulla on jotain antipatioita Hawksiin
No ei ole kumpaakaan, itse asiassa Hawksista oon aina tykännyt. Ja on toki yksi ongelmallisuus eli se että Mosalla saa edes ErVi pelata liigaa.

• Tykkää
Reaktiot: Fox
Lähtökohtaisestihan poikkeushakemuksia ei mun käsittääkseni tarvitse edes ottaa käsittelyyn, jos paikkakunnalla varsinaiset vaatimukset täyttävä halli on saatavissa.
Selitätkö vielä, että miksi Classic ei pelaa Tampereella? Eikö esim. UrosLive Areena täytä vaatimuksia?

Selitätkö vielä, että miksi Classic ei pelaa Tampereella? Eikö esim. UrosLive Areena täytä vaatimuksia?
Eikös Classicin ideapark-kehitysprojekti lähtenyt tilanteessa, missä aidosti oli lähdössä halli alta, ratkaisu piti keksiä eikä halleja oikeasti ollut tarjolla? Ei ollut urosta tai naarasta livenä tai tallenteena. Ei edes Kauppia, eikä taitaisi sieltäkään irrota riittävästi aikoja edes nyt.
Pk-seutu ei ole ainoa hallipula-alue.

Arvaisin, että silloin on sovittu poikkeuslupa naapurikuntaan pysyväisluontoiseksi tai piiiitkälle määräajalle, sillä kyllähän tuollainen investointi edellyttää pitkäaikaisen varmuuden.

Ei se ihan näin mennyt, vaan pikemminkin päinvastoin.

Eikai haukkoja kukaan liigaan sentään pakottanut. Heiltä kysyttiin eka ja suostuivat ottamaan paikan vastaan. En tiedä, mutta rohkenen epäillä, että heille ei luvattu prosessin tuossa vaiheessa mitään erikoislupaa poiketa käytössä olevista olosuhdemääräyksistä. Jos näin oli niin tuo Urhea oli hyväksyntähetkellä todennäköisin tuleva määräykset täyttävä pelipaikka.

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Tätä kannattaisi kyllä Pääkallon vähän penkoa/kysellä miten tämä on mennyt ja tuoda asia esiin. Ei voi olla niin, että eri joukkueille on erilaiset pelisäännöt @joelsiltanen @Ylijohtava
Aiemminkin täällä taidettu pariin otteeseen pyytää sisältöjä ja selvityksiä, niin todetaan sen verran, että päätoimittaja Siltanen viettää vielä pari viikkoa erittäin ansaittua kesälomaa.

Matti Liljaniemi

Eikai haukkoja kukaan liigaan sentään pakottanut. Heiltä kysyttiin eka ja suostuivat ottamaan paikan vastaan.
No ei, tuo minun kommenttini oli vastaus sinun ”Hawks halusi FLiigaan hinnalla millä hyvänä” -kommenttiin. Käsitykseni mukaan Hawks olisi jopa harkinnut sarjapaikasta kieltäytymistä, mikäli ehtona olisi ollut tietyssä hallissa pelaaminen. No ehtoa ei tullut, mutta kaikki muut hakemukset on toki hylätty ilman mitään perusteluita.

En tiedä, mutta rohkenen epäillä, että heille ei luvattu prosessin tuossa vaiheessa mitään erikoislupaa poiketa käytössä olevista olosuhdemääräyksistä. Jos näin oli niin tuo Urhea oli hyväksyntähetkellä todennäköisin tuleva määräykset täyttävä pelipaikka.
Luulen, että Hawksin toimistolle on tullut yllätyksenä juurikin se, ettei Hawksin poikkeuslupia käsitellä samalla tavoin kuin esim. ErVin (Mosa ja Energia areena), vaan hylätään perustelematta/käsittelemättä.

Viimeksi muokattu:
Luulen, että Hawksin toimistolle on tullut yllätyksenä juurikin se, ettei Hawksin poikkeuslupia käsitellä samalla tavoin kuin esim. ErVin (Mosa ja Energia areena), vaan hylätään perustelematta/käsittelemättä.
Minäpä luulen, en toki tiedä, että Haukkojen toimistollakaan ei tiedetä kaikkia niitä detaljeja millä perustein nuo poikkeusluvat on saatu/annettu.

Minäpä luulen, en toki tiedä, että Haukkojen toimistollakaan ei tiedetä kaikkia niitä detaljeja millä perustein nuo poikkeusluvat on saatu/annettu.
Mikähän sellainen detalji voisi edes teorissa olla, että ErVi on saanut pelata Energia areenalla vaikka Urhea on ollut olemassa, mutta Hawks ei tai että ErVi saa pelata ja Hawks ei saa pelata Mosalla. Ihan vaan siis teoriatasolla, mikä voisi olla sellainen detalji, että näitä kahta seuraa kohdellaan eriarvoisesti?

Mikähän sellainen detalji voisi edes teorissa olla, että ErVi on saanut pelata Energia areenalla vaikka Urhea on ollut olemassa, mutta Hawks ei tai että ErVi saa pelata ja Hawks ei saa pelata Mosalla. Ihan vaan siis teoriatasolla, mikä voisi olla sellainen detalji, että näitä kahta seuraa kohdellaan eriarvoisesti?
Se tuskin täällä selviää tai julkituodaan mutta epäilemättä sellaisia on.

Eikös ErVi tehnyt asioita parantaakseen Mosan turvallisuutta, jotta sai poikkeusluvan pelata siellä kotiottelunsa? Samoin kuin Classic on neuvotellut oman poikkeuslupansa järjestämällä itselleen olosuhteet. Mitä Hawks on tehnyt Mosalle, saadakseen poikkeusluvan sinne?

Poikkeuslupa tarkoittaa nimenomaan poikkeusta, ei että se olisi kaikkien oikeus. Ja täällä ei ole mitään kytköksiä mihinkään Helsingin suuntaan, ei hyvässä eikä pahassa.

Eikös ErVi tehnyt asioita parantaakseen Mosan turvallisuutta, jotta sai poikkeusluvan pelata siellä kotiottelunsa? Samoin kuin Classic on neuvotellut oman poikkeuslupansa järjestämällä itselleen olosuhteet. Mitä Hawks on tehnyt Mosalle, saadakseen poikkeusluvan sinne?

Poikkeuslupa tarkoittaa nimenomaan poikkeusta, ei että se olisi kaikkien oikeus. Ja täällä ei ole mitään kytköksiä mihinkään Helsingin suuntaan, ei hyvässä eikä pahassa.
Juu, ervin peluun mosalla ehkä pitkin hampain ymmärtää seuran historiasta johtuen. Se, että kaikki pääkaupungin jengit pelaisi siellä olisi itsessään melkoinen vitsi.

Minusta haukat ois voinut saada ekaksi kaudeksi poikkeusluvan Vantaalle kyllä mutta tällä kertaa mentiin sääntöjen mukaan. Ehkä silläkin joku arvo on.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.