Pääkallo

Suomisarja 2025-2026

Nyt kun kauden alku alkaa olla käsillä, olisko joillakin suomisarjatietäjillä heittää jonkinlaisia ennakkoveikkauksia lohkojen osalta? Samalla myös iso kehu Keravan suuntaan Blackbirds Podcastille, josta sai mukavasti vähän kattavampaa tietoa siitä, miltä sarjan joukkueiden tilanteet näyttävät tulevan kauden alla.

Blackbirds podcast on aina täyttä laatua😁👍.

Itse veikkaan että A-lohkosta neljä parasta runkosarjassa ovat:
1. Blackbirds
2. Welhot
3. Pss
4. Voima

B-lohkosta
1. Lnm
2. Ruoska
3. Ilves
4. Sc Wolves

Täytyy sanoa että on noloa Steelerssiä seuranneena, isä poika suhde vieläkin noin vahva, poika pelannut harkkapeleissä ykkös kenttää, vaikka ylivoimasesti heikoin puolustaja koko sakista. Saa nähdä jatkuuko sarjapeleissä sama meno.

SCH käsittääkseni lauantaina hävisi harjoitusottelun ÅIFille 3-6, jota on taidettu ennakoida aika alas taas omassa lohkossaan. En tiedä sen tarkemmin joukkueiden koostumuksista, mutta kyllä tuo itselleni vähän aiheuttaa kysymysmerkkejä tuon SCH:n väitetyn yllätyspotentiaalin osalta. :D Tulevan viikonlopun jälkeenhän voidaan toki tämänkin osalta ollaan taas vähän viisaampia.

1. Lnm
2. Ruoska
3. Dynamo
4. Sastamolo

Nyt on ”Lapin Lisää”
Ei taida tuohon nelikkoon mahtua kuin yksi pohjoiiden joukkue. Ensi vkl jälkeen saadaan heti selvyys tuosta.

1. Lnm
2. Ruoska
3. Dynamo
4. Sastamolo

Nyt on ”Lapin Lisää”
Ei taida tuohon nelikkoon mahtua kuin yksi pohjoiiden joukkue. Ensi vkl jälkeen saadaan heti selvyys tuosta.
Toisaalta Dynamo oli viime vuonna runkosarjassa Welhojen edellä ja Sastamolo pisteen päässä paikasta

Blackbirds podcast on aina täyttä laatua😁👍.

Itse veikkaan että A-lohkosta neljä parasta runkosarjassa ovat:
1. Blackbirds
2. Welhot
3. Pss
4. Voima

B-lohkosta
1. Lnm
2. Ruoska
3. Ilves
4. Sc Wolves
Itse asiassa muutan sen verran että Wolvesin tilalle laitan kyllä Sb Vaasan

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Takaisin