Steelers - Pelicans tulos?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ekassa pelissä Lahdessa 3-7 vieraille ja toisessa Hämeenlinnalaisille 9-2 voittoSteelers - Pelicans tulos?
Itse veikkaan Ilvestä kun Kooveen kanssa tekevät yhteistyötä ja luulen sen poikivan vahvan runkosarjan1. Blackbirds
2. S.S Storm
3. Oilers
4. Welhot
B-lohkosta
1. Lnm
2. Ruoska
3. Dynamo
4. Sastamolo
Kyl mä sanoisin, että yllättäjä Sch taistelee Sastiksen kanssa vähintään nelospaikasta.1. Blackbirds
2. S.S Storm
3. Oilers
4. Welhot
B-lohkosta
1. Lnm
2. Ruoska
3. Dynamo
4. Sastamolo
Onks SCH pelannut hyviä peleeejäKyl mä sanoisin, että yllättäjä Sch taistelee Sastiksen kanssa vähintään nelospaikasta.
Eiköhän tämä kupla hajoa viikonloppuna viimeistäänKyl mä sanoisin, että yllättäjä Sch taistelee Sastiksen kanssa vähintään nelospaikasta.
OnOnks SCH pelannut hyviä peleeejä
Toisaalta Dynamo oli viime vuonna runkosarjassa Welhojen edellä ja Sastamolo pisteen päässä paikasta1. Lnm
2. Ruoska
3. Dynamo
4. Sastamolo
Nyt on ”Lapin Lisää”
Ei taida tuohon nelikkoon mahtua kuin yksi pohjoiiden joukkue. Ensi vkl jälkeen saadaan heti selvyys tuosta.
Itse asiassa muutan sen verran että Wolvesin tilalle laitan kyllä Sb VaasanBlackbirds podcast on aina täyttä laatua.
Itse veikkaan että A-lohkosta neljä parasta runkosarjassa ovat:
1. Blackbirds
2. Welhot
3. Pss
4. Voima
B-lohkosta
1. Lnm
2. Ruoska
3. Ilves
4. Sc Wolves
Näin voi olla, mutta tosiaankin tuleva vkl jo kertoo paljon missä mennään etelän ja pohjoisten joukkueiden välillä. Heti alkuun hyvä tasomittaus.Toisaalta Dynamo oli viime vuonna runkosarjassa Welhojen edellä ja Sastamolo pisteen päässä paikasta