Pääkallo

P19 1. divisioona 2025-26

Striimin kautta seurattuna täytty kyllä todeta että SB Vaasan pojat menneet eteenpäin. Nibacos kuitenkin selkeä sarjan ennakkosuosikki ja pelannut SM sarjaa aikaisemmin. Vaasan pojilla matka vielä alussa koviin peleihin. Oli kauttaaltaan vauhdikas ja hyvä peli molemmilta joukkueilta.

Itse katsoin tuota sb vaasa ja nibbarit peliä vähän kriittisemmällä silmällä ja totesin, että aika moista sählyä. Paljon yksin yrittämistä ja turhaa puskemista molemmilta joukkueilta. Kuitenkin se on vaasan identiteetti ollut jo pitkään......

Hyvin taisteli kyllä. Ekan erän jälkeen ajattelin että useemman maalin voitto nibbareille. Viimeistely vain aika nuhasta, ja liikaa jäähyjä sinisille.
Hieno nähdä kyllä että pystyy haastamaan kovempiakin porukoita, jos otteet jatkuu nähdään melko tasainen alkusarja! poislukien raatti :D

nopeasti heitetyt ennakot loppuviikon peleihin:

19.9.2025

Tiikerit/KorsKa-PSS, 11-3

20.9.2025

Hawks-SaiPa, 4-9

OU-Pirkat, 3-7

Sastamolo-Welhot, 3-10

O2-Jyväskylä Musta-SBS Masku, 7-4

21.9.2025

Sastamolo-SPV, 5-6 JA

Nibacos-Welhot, 9-8 RL

O2-Jyväskylä Oranssi-SBS Masku, 5-8

OU-Nokian KrP Valkoinen, 3-10

GrIFK-SaiPa, 1-6

Pirkat-O2-Jyväskylä Musta, 3-12

muutama pointti: tiikerit suveneeri ja todistaa oman tasonsa. sastamolon kotitaika pettää. saipa jatkaa vahvoja otteita. OU huomaa lähteneensä väärään sarjaan. o2 musta näyttää, miksi he kuuluvat sm sarjaan.

Näin Steelers fanina voin sanoa, että näistä joukkueista kenelläkään ei ole mitään asiaa SM sarjaan. Mutta olen yllättynyt, että Oripään Urheilijat suoraan keskeltä peltoa pystyi kairaamaan voiton Pirkoista. Lieneekö Pirkkojen bussi jäänyt jumiin pellolle ja pelaajat joutuneet juoksemaan pidemmän matkan peliin kuin itse pelissä.🤔🤔

Näin Steelers fanina voin sanoa, että näistä joukkueista kenelläkään ei ole mitään asiaa SM sarjaan. Mutta olen yllättynyt, että Oripään Urheilijat suoraan keskeltä peltoa pystyi kairaamaan voiton Pirkoista. Lieneekö Pirkkojen bussi jäänyt jumiin pellolle ja pelaajat joutuneet juoksemaan pidemmän matkan peliin kuin itse pelissä.🤔🤔
Oma mielipide on, et steelersin lohkossa on montaki jengiä, jotka ei pärjäis edes divarin kärjelle. Enkä puhu nyt steelersistä.

Sisäpiiri lähteiden mukaan Oripään kovimmat traktori miehet olivat vetäneet bussin pois pellolta mutta kertoneet myös ettei siellä kattella muu paikkakuntalaisia hyvällä ja vieneet Pirkkalan pojat paikallisen Shellin taakse ennen peliä

Sisäpiiri lähteiden mukaan Oripään kovimmat traktori miehet olivat vetäneet bussin pois pellolta mutta kertoneet myös ettei siellä kattella muu paikkakuntalaisia hyvällä ja vieneet Pirkkalan pojat paikallisen Shellin taakse ennen peliä
“Tämä kuulostaa siltä, että Oripään Shell on uusi Champions Leaguen pukukoppi – paitsi että siellä lämmitellään takakentällä ja traktorimiehet hoitaa turvatoimet. 😄

Huom! Juniorikeskustelun säännöt.
Kerran oripään shellin takana olleena: kvistin isän se siellä paimensi poroja ja pirkkalan pojat juoksenteli makkonen etunenässä viereisellä pellolla. huh sanon minä!

Saipalta huono peli

Ou odotettu voitto hieno peli

Kemin ykkösmiehet ontui ja valmentaja yrittää opettaa fläpin kera tuomareita viheltämään

O2 jälleen vakuuttava peli
Saipan molemmat pelit nähneenä en sanoisi, että saipalta oli mitenkään huonompi peli kuin ensimmäinen missään nimessä vaan Hawks sai oman pelin toimimaan hyvin ja ykköshepat hoiti tonttinsa mallikkaasti

Saipan molemmat pelit nähneenä en sanoisi, että saipalta oli mitenkään huonompi peli kuin ensimmäinen missään nimessä vaan Hawks sai oman pelin toimimaan hyvin ja ykköshepat hoiti tonttinsa mallikkaasti
Toinen näkökulma. SaiPan kollektiivinen taso laski huomasti. Kärkiukot yhtä lukuunottamatta alisuoritti suuresti. Ei mitään Hawksilta pois he pelasivat hyvin. SaiPan puolustuspelissä liikaa virheitä ja hyökkäsyspäässä ideat loppuivat kesken. Toisaalta Tiikereitä vastaan hyökkäyspeliä maestroinut herra paukutteli Suomarissa viime kauden divarijengiä vastaan neljä maalia, mutta ei tuota esitystä voi poissaoloilla perustella.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Takaisin