Pääkallo

P19 1. divisioona 2025-26

Joukkueiden parhaat pelaajat
lohko A

Bbu: Justus Luostarinen ja Topi Tahvanainen
Hawks: Axel Annajian ja Ville Turunen
GrIfk: Raju Raghav
PSS: Adrian Sjönholm ja
Saipa: Aapo Seppälä
Tiikerit: Tuukka Virtanen

Lohko B

Nokian Krp: paha sanoa ketä kokoonapanossa
o2 (happee): Akseli Suutari ja Mieloset
o2: Juho Varteva ja Theo Hänninen
Pirkat: ei hajuakaan ketä pelaamassa
OU: ei mitään hajua
Masku: Riionheimon veljekset

Lohko c

spv: Martti Kitinoja
Nibacos: Viljami Tuikka ja Eelis Määttälä
Sb Vaasa: Julius Koitto ja Miro Kallinki
Sb raatti: paha sanoa (aivan uusi joukkue itselle)
Welhot: Aarne Karvonen
Sastamolo: Kvistien isä (valmentaja)

Tässä vielä omat veikkaukset sijoituksista

A Lohko
1.BBu
2.Tiikerit
3.Saipa
4.PSS
5.Hawks
6.GrIFK

B Lohko
1. o2(Happee)
2. Nokian KRP
3.Masku
4.o2
5.Pirkat
6.OU

C Lohko
1.Vaasa
2.SPV
3.Nibacos
4.sastamolo
5.welhot
6.Raatti

Tässä vielä omat veikkaukset sijoituksista

A Lohko
1.BBu
2.Tiikerit
3.Saipa
4.PSS
5.Hawks
6.GrIFK

B Lohko
1. o2(Happee)
2. Nokian KRP
3.Masku
4.o2
5.Pirkat
6.OU

C Lohko
1.Vaasa
2.SPV
3.Nibacos
4.sastamolo
5.welhot
6.Raatti
Mielestäni vaasa on kyllä ollut kovassa iskussa voittaneet tsekissä Mlada Boleslawin ykkkösjoukkueen 13-4.

Mistäköhän syystä SaiPa oli kutsuttu KW memorial cuppiin. 08 ja 09 porukalla matkassa, eikä nyt tuloksellisesti ollut niin huono (paitsi ErVi peli). Pallolinen peli tolla sakilla kehitettävää mut jännä nähä ketä tossa porukassa on nyt mukana. Sääli että muutama 09 syntynyt lähti PelSuun.

Molemmat Ou ja Masku pelannut Wirmoa vastaan treenipelit,
Masku- wirmo 5-4
Wirmo - OU 5-5
Itse olen yllättynyt tuloksista onks ero oikeesti noin pieni vai mitä on tapahtunut

Molemmat Ou ja Masku pelannut Wirmoa vastaan treenipelit,
Masku- wirmo 5-4
Wirmo - OU 5-5
Itse olen yllättynyt tuloksista onks ero oikeesti noin pieni vai mitä on tapahtunut
Paljonko oli sarjapisteitä jaossa? Vai pidätkö Wirmoa jostain erityistä syystä jonkinlaisena mittarina? Hyvänä/huonona?

No enempi tuo jälkimmäinen Ou:n kaltainen pikku seura jonka pelaajista lähes kaikki tuntemattomia nimiä, pitäis wirmon hoitaa helposti.

Osaako kukaan sanoa itselle ainakin aivan uusien joukkueiden OU ja Raatti tasoa ovatko aivan niin sanottuja ”aluesarjajengejä” vai ovatko ihan kilpailukykyisiä joukkueita. Ou näköjään ainakin yhden harjoitusottelun päässyt pelaamaan ja tasan pelannut wirmoa vastaan toki wirmo ei ole kovin vakuuttava joukkue! Tietääkö kukaan onko raatti päässyt pelaamaan ja miten mennyt?

Ou
Osaako kukaan sanoa itselle ainakin aivan uusien joukkueiden OU ja Raatti tasoa ovatko aivan niin sanottuja ”aluesarjajengejä” vai ovatko ihan kilpailukykyisiä joukkueita. Ou näköjään ainakin yhden harjoitusottelun päässyt pelaamaan ja tasan pelannut wirmoa vastaan toki wirmo ei ole kovin vakuuttava joukkue! Tietääkö kukaan onko raatti päässyt pelaamaan ja miten mennyt?
Ou:n pelaaja listasta spottasin muutaman nimen joilta löytyy valtakunnallista kokemusta, Aku Nieminen ainakin yksi iso nimi, viime kaudelta hyviä lukemia wirmon paidassa. Mutta vaikea ennakoida onneksi pari viikkoa kauden avaukseen se kertoo jo paljon.

Raatti taisi PSS:n voittaa toukokuussa pelatussa tallink floorball turnauksessa. Joukkueen tasosta ei ole oikeastaan minkäänlaista tietoa muuten. Itselle täysin uusi tuttavuus.

Sb Raatista seurattavia on Aapo sutinen, Oliver Aho ja Eetu hänninen! Raattiin myös tullut siirtoja welhoista ja papaksesta. raatilla on myös kykyä lähteä haastamaan kaikkia sarjan joukkueita, etenkin vaasaa ja spvtä

Sb Raatista seurattavia on Aapo sutinen, Oliver Aho ja Eetu hänninen! Raattiin myös tullut siirtoja welhoista ja papaksesta. raatilla on myös kykyä lähteä haastamaan kaikkia sarjan joukkueita, etenkin vaasaa ja spvtä
Ai niinkö? Welhoista on tainnut käydä pelaajakato ainakin viimekauden p17sm joukkueesta. Tietääkö joku minkäikäistä porukkaa heillä on divari jengissä koska viimekaudella tykkäsin projektista.

Ai niinkö? Welhoista on tainnut käydä pelaajakato ainakin viimekauden p17sm joukkueesta. Tietääkö joku minkäikäistä porukkaa heillä on divari jengissä koska viimekaudella tykkäsin projektista.
pari pelaajaa lähti clasuun ja pari raattiin. about kymmenen 08 ikäistä pelaajaa ja loput 09. 09 ikäluokassa aika paljon mistä valita.

Itse en jaksa uskoa että pohjanmaanjoukkueita pystyisivät haastamaan molemmat pelanneet vakuuttavasti off season pelit. Ja joukkueista mitä olen kuullut varsinkin spvllä on tasaisen hyviä pelaajia kova nippu sekä muutamia todella kovia nimiä toki pelaavatko p22/edustuksessa ei voi tietää ja vaasalla kanssa todella kovia nimiä yhden noston voisin ottaa Julius koitto toki hänellä käsittääkseni sopimus edustusjoukkueen kanssa. Tämä on vain minun mielipide!

Itse en jaksa uskoa että pohjanmaanjoukkueita pystyisivät haastamaan molemmat pelanneet vakuuttavasti off season pelit. Ja joukkueista mitä olen kuullut varsinkin spvllä on tasaisen hyviä pelaajia kova nippu sekä muutamia todella kovia nimiä toki pelaavatko p22/edustuksessa ei voi tietää ja vaasalla kanssa todella kovia nimiä yhden noston voisin ottaa Julius koitto toki hänellä käsittääkseni sopimus edustusjoukkueen kanssa.
Taitaa käydä Savonmaan juokkueille kylmät, mutta ainakin Welhoilla pitäisi olla maaoukkuetason valmennus joka toki jää ainakin Sastamolon jalkoihin.

Sarja korkattu käyntiin herkullisella Vantaan jämä-alueiden derbyllä. Ottelu tarjosi ainakin maaleja. Kenelläkään mitään mietteitä mihin asti Blackbirds liitelee?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Takaisin