Miltä näyttää ensi kauden divari? Ketkä nousee SM sarjaan ja ketä menee kevään pleijareissa pisimmälle ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mielestäni vaasa on kyllä ollut kovassa iskussa voittaneet tsekissä Mlada Boleslawin ykkkösjoukkueen 13-4.Tässä vielä omat veikkaukset sijoituksista
A Lohko
1.BBu
2.Tiikerit
3.Saipa
4.PSS
5.Hawks
6.GrIFK
B Lohko
1. o2(Happee)
2. Nokian KRP
3.Masku
4.o2
5.Pirkat
6.OU
C Lohko
1.Vaasa
2.SPV
3.Nibacos
4.sastamolo
5.welhot
6.Raatti
A:Miltä näyttää ensi kauden divari? Ketkä nousee SM sarjaan ja ketä menee kevään pleijareissa pisimmälle ?
Paljonko oli sarjapisteitä jaossa? Vai pidätkö Wirmoa jostain erityistä syystä jonkinlaisena mittarina? Hyvänä/huonona?Molemmat Ou ja Masku pelannut Wirmoa vastaan treenipelit,
Masku- wirmo 5-4
Wirmo - OU 5-5
Itse olen yllättynyt tuloksista onks ero oikeesti noin pieni vai mitä on tapahtunut
Niinpä niin. Paljon voimia ja tsemppiä ultrailuun.No enempi tuo jälkimmäinen Ou:n kaltainen pikku seura jonka pelaajista lähes kaikki tuntemattomia pelaajia, pitäis wirmon hoitaa helposti.
Ou:n pelaaja listasta spottasin muutaman nimen joilta löytyy valtakunnallista kokemusta, Aku Nieminen ainakin yksi iso nimi, viime kaudelta hyviä lukemia wirmon paidassa. Mutta vaikea ennakoida onneksi pari viikkoa kauden avaukseen se kertoo jo paljon.Osaako kukaan sanoa itselle ainakin aivan uusien joukkueiden OU ja Raatti tasoa ovatko aivan niin sanottuja ”aluesarjajengejä” vai ovatko ihan kilpailukykyisiä joukkueita. Ou näköjään ainakin yhden harjoitusottelun päässyt pelaamaan ja tasan pelannut wirmoa vastaan toki wirmo ei ole kovin vakuuttava joukkue! Tietääkö kukaan onko raatti päässyt pelaamaan ja miten mennyt?
Raatti taisi PSS:n voittaa toukokuussa pelatussa tallink floorball turnauksessa. Joukkueen tasosta ei ole oikeastaan minkäänlaista tietoa muuten. Itselle täysin uusi tuttavuus.Osaako kukaan sanoa itselle ainakin aivan uusien joukkueiden OU ja Raatti tasoa ovatko aivan niin sanottuja ”aluesarjajengejä” vai ovatko ihan kilpailukykyisiä joukkueita. Ou näköjään ainakin yhden harjoitusottelun päässyt pelaamaan ja tasan pelannut wirmoa vastaan toki wirmo ei ole kovin vakuuttava joukkue! Tietääkö kukaan onko raatti päässyt pelaamaan ja miten mennyt?
Ai niinkö? Welhoista on tainnut käydä pelaajakato ainakin viimekauden p17sm joukkueesta. Tietääkö joku minkäikäistä porukkaa heillä on divari jengissä koska viimekaudella tykkäsin projektista.Sb Raatista seurattavia on Aapo sutinen, Oliver Aho ja Eetu hänninen! Raattiin myös tullut siirtoja welhoista ja papaksesta. raatilla on myös kykyä lähteä haastamaan kaikkia sarjan joukkueita, etenkin vaasaa ja spvtä
pari pelaajaa lähti clasuun ja pari raattiin. about kymmenen 08 ikäistä pelaajaa ja loput 09. 09 ikäluokassa aika paljon mistä valita.Ai niinkö? Welhoista on tainnut käydä pelaajakato ainakin viimekauden p17sm joukkueesta. Tietääkö joku minkäikäistä porukkaa heillä on divari jengissä koska viimekaudella tykkäsin projektista.
Itse en jaksa uskoa että pohjanmaanjoukkueita pystyisivät haastamaan molemmat pelanneet vakuuttavasti off season pelit. Ja joukkueista mitä olen kuullut varsinkin spvllä on tasaisen hyviä pelaajia kova nippu sekä muutamia todella kovia nimiä toki pelaavatko p22/edustuksessa ei voi tietää ja vaasalla kanssa todella kovia nimiä yhden noston voisin ottaa Julius koitto toki hänellä käsittääkseni sopimus edustusjoukkueen kanssa. Tämä on vain minun mielipide!Sb Raatista seurattavia on Aapo sutinen, Oliver Aho ja Eetu hänninen! Raattiin myös tullut siirtoja welhoista ja papaksesta. raatilla on myös kykyä lähteä haastamaan kaikkia sarjan joukkueita, etenkin vaasaa ja spvtä
Taitaa käydä Savonmaan juokkueille kylmät, mutta ainakin Welhoilla pitäisi olla maaoukkuetason valmennus joka toki jää ainakin Sastamolon jalkoihin.Itse en jaksa uskoa että pohjanmaanjoukkueita pystyisivät haastamaan molemmat pelanneet vakuuttavasti off season pelit. Ja joukkueista mitä olen kuullut varsinkin spvllä on tasaisen hyviä pelaajia kova nippu sekä muutamia todella kovia nimiä toki pelaavatko p22/edustuksessa ei voi tietää ja vaasalla kanssa todella kovia nimiä yhden noston voisin ottaa Julius koitto toki hänellä käsittääkseni sopimus edustusjoukkueen kanssa.