Pääkallo.fi

Viikon kysymys: Millä F-liigajoukkueella on paras brändi?

Millä F-liigajoukkueella on paras brändi?

  • Classic

  • EräViikingit

  • FBC Turku

  • Happee

  • Jymy

  • LASB

  • Nokian KrP

  • Oilers

  • OLS

  • SPV

  • TPS

  • Westend Indians


Results are only viewable after voting.
Viestejä
325
TPS:llä on f-liigajoukkueilleen kaksi tiliä: @tpssalibandy ja @tpssb_naiset
Näistä ensimmäinen on miesten ja naisten joukkueille ja jälkimmäinen vain naisten joukkueelle. Lähes kaikki naisten joukkueeseen liittyvä sisältö julkaistaan myös yhteistilillä. Tämä on hiukan sekavaa, mun mielestä joko miehille pitäisi perustaa tpssb_miehet tai sitten naisten oma tili pitäisi lakkauttaa. Itse olisin ensimmäisen vaihtoehdon kannalla. Silloin tuolla ”päätilillä” voisi jakaa myös merkittävimmät junioriasiatkin.
 
Viestejä
8,092
TPS:llä on f-liigajoukkueilleen kaksi tiliä: @tpssalibandy ja @tpssb_naiset
Näistä ensimmäinen on miesten ja naisten joukkueille ja jälkimmäinen vain naisten joukkueelle. Lähes kaikki naisten joukkueeseen liittyvä sisältö julkaistaan myös yhteistilillä. Tämä on hiukan sekavaa, mun mielestä joko miehille pitäisi perustaa tpssb_miehet tai sitten naisten oma tili pitäisi lakkauttaa. Itse olisin ensimmäisen vaihtoehdon kannalla. Silloin tuolla ”päätilillä” voisi jakaa myös merkittävimmät junioriasiatkin.
Tämä on tämän päivän tasa-arvoa. Asiat ovat yhteisiä ja sen lisäksi on naisten omat asiat.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös