En ollut väärässä.Ensimmäisen pelin perusteella veikkaan 4-0 sarjaa Classicille. Omaan silmään ei näytä siltä, että SPV:llä olisi mahiksia ottaa edes yhtä voittoa. Toivottavasti olen väärässä.
Ei ollut mahiksia ottaa yhtä voittoa? Ei edes kakkospelissä?En ollut väärässä.
Tein veikkauksen ottelusarjan lopputuloksesta ensimmäisen pelin jälkeen ja olin oikeassa.Ei ollut mahiksia ottaa yhtä voittoa? Ei edes kakkospelissä?
Onnittelut oikeassa olemisesta! "Omaan silmään ei näytä siltä, että SPV:llä olisi mahiksia ottaa edes yhtä voittoa. " Oliko tämä sitten perustelu veikkauksellesi vai jokin näköharhani tekstiä kohtaan, jos ei kerran liity mitenkään veikkaukseesi?Tein veikkauksen ottelusarjan lopputuloksesta ensimmäisen pelin jälkeen ja olin oikeassa.
On kai jokaisessa pelissä kummallakin mahdollisuus voittaa peli. Se nyt ei liity tähän mitenkään.
Luetun ymmärtäminen on tunnetusti todella vaikeaa valitettavan monelle.Onnittelut oikeassa olemisesta! "Omaan silmään ei näytä siltä, että SPV:llä olisi mahiksia ottaa edes yhtä voittoa. " Oliko tämä sitten perustelu veikkauksellesi vai jokin näköharhani tekstiä kohtaan, jos ei kerran liity mitenkään veikkaukseesi?
Teit sen ekan pelin perusteella, jossa Classic loisti ja SPV oli vähän sukkasillaan toki Classicin pakottamana. Kumpikaan ei ollu yhtä hyvä/huono sen jälkeen, mutta ei tarvinnutkaan 4-0-tulokseen.Tein veikkauksen ottelusarjan lopputuloksesta ensimmäisen pelin jälkeen ja olin oikeassa.
On kai jokaisessa pelissä kummallakin mahdollisuus voittaa peli. Se nyt ei liity tähän mitenkään.
Niin? Olinko väärässä?Teit sen ekan pelin perusteella, jossa Classic loisti ja SPV oli vähän sukkasillaan toki Classicin pakottamana.
näköjään myös ihan sama mistä Clasu kaivaa veskarinsa, niin helvetin hyvä sekin on ja ennen kaikkea voittava.
Et ollut, mutta ei yhden pelin otanta ennusta koko sarjaa luotettavasti vaikka 4-0 suhteellisen rajatuista vaihtoehdoista toteutui. Kokonaisuutena Classic oli selvästi parempi, mutta oikein hyvin SPV olisi voinut ottaa ainakin yhden voiton. Etenkin tänään se oli monen vetofirman suosikkikin. Ja se liittyy osaltaan lainaamasi viestin loppuosaan, jota et lainannut.Niin? Olinko väärässä?
Vain sinä olet puhunut ennustamisesta, minä puhuin veikkaamisesta. Kyse oli minun arviosta/arvauksesta, ei absoluuttisesta totuudesta.Tuossahan ei ole juuri päätä eikä häntää etenkin kun koko sarjan pystyit "ennustamaan" ekan perusteella.