Pääkallo.fi

U19-miesten maajoukkue

Viestejä
1,177
mutta jos tuotteessa mikään ei ole muuttunut moneen vuoteen niin miks yhtäkkiä on keksitty nostaa HARKKApelien hinnat 0€ —> 7€ per peli? liiton taloudenko takia tiputetaan katsojamäärät pohjalle ja tapetaan lajin kiinnostus ja kasvu? kaiken huippu on ettei ne striimit monesti edes toimi🤡
Täsmälleen samaa mieltä
 
Viestejä
192
jäänyt kyllä itellä kaikki maju pelit kattomatta sen jälkeen kun alko rahastus striimeillä, niin suomessa kuin iff. samat tuotannot siellä oli vuosi kaks sitten eikä maksanut penniäkään livet.
Kenen mielestäsi pitäisi maksaa näiden striimien tuotanto? Liiton? Eli siis lopulta lisenssi- ja osallistumismaksujen kautta kaikkien pelaajien sen sijaan että ne maksavat jotka haluavat katsoa?
 
Viestejä
65
Luulen, että eteenpäin menoa voisi olla myös se, että tällaisella forumilla kirjoitettaisiin myös itse pelistä ja mietittäisiin sen kulkua ja antia. Nyt on melkein sivun verran jauhettu streamin hinnasta, eikä pelistä sanaakaan.

On kyllä pakko sanoa, että kyllähän siinä eroa oli. Suomen puolustaminen ei kyllä vakuuttanut lainkaan. Hyökkäyspäässä ihan hyviä juttuja, vaikka tuntui siltä, että aina hyvän pelin tullessa, siinä oli osallisena Niemelä jollain muotoa. Omaan silmään helposti Suomen paras pelaaja.

En sitten tiedä, että kuinka kunnianhimoisia halutaan olla pallon kanssa, puolustamisen kustannuksella. Laskujeni mukaan nyt pelanneista kahdeksasta pakista ainakin neljä ovat normaalisti hyökkääjiä. Altavastaajia vastaan varmasti tuo lisää hyökkäysosaamista ja vaihtoehtoja, mutta näitä kovempia maita vastaan pitää osata jo vähän puolustaakin.
 
Viestejä
394
Luulen, että eteenpäin menoa voisi olla myös se, että tällaisella forumilla kirjoitettaisiin myös itse pelistä ja mietittäisiin sen kulkua ja antia. Nyt on melkein sivun verran jauhettu streamin hinnasta, eikä pelistä sanaakaan.

On kyllä pakko sanoa, että kyllähän siinä eroa oli. Suomen puolustaminen ei kyllä vakuuttanut lainkaan. Hyökkäyspäässä ihan hyviä juttuja, vaikka tuntui siltä, että aina hyvän pelin tullessa, siinä oli osallisena Niemelä jollain muotoa. Omaan silmään helposti Suomen paras pelaaja.

En sitten tiedä, että kuinka kunnianhimoisia halutaan olla pallon kanssa, puolustamisen kustannuksella. Laskujeni mukaan nyt pelanneista kahdeksasta pakista ainakin neljä ovat normaalisti hyökkääjiä. Altavastaajia vastaan varmasti tuo lisää hyökkäysosaamista ja vaihtoehtoja, mutta näitä kovempia maita vastaan pitää osata jo vähän puolustaakin.
Vihdoinkin jotain muuta. Tällä kertaa ei valitettu valinnoista, mutta streamista. Ajoittain Suomi pysyi mukana, mutta toisessa erässä jotain tapahtui. Itse odotin ykköskentältä enemmän pyöritystä, mutta hyökkäykset taisi päätyä nopeisiin vetoihin. Katsotaan miten tänään.
 
Viestejä
22
Kenen mielestäsi pitäisi maksaa näiden striimien tuotanto? Liiton? Eli siis lopulta lisenssi- ja osallistumismaksujen kautta kaikkien pelaajien sen sijaan että ne maksavat jotka haluavat katsoa?
Ymmärrän kyllä pointtisi. Kiva olis nähdä vertailua muihin lajeihin miten he ovat asian ratkaisseet. Maksaako esimerkiksi lentopallon u19 maajoukkueen harkkapelien katsominen. Mielipide kysymyshän se lopulta on mitä kukin näkee ongelmalliseksi tai järkeväksi. Ennen oli kuitenkin omasta mielestä kaikki paremmin.
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
581
Viestejä
192
Ymmärrän kyllä pointtisi. Kiva olis nähdä vertailua muihin lajeihin miten he ovat asian ratkaisseet. Maksaako esimerkiksi lentopallon u19 maajoukkueen harkkapelien katsominen. Mielipide kysymyshän se lopulta on mitä kukin näkee ongelmalliseksi tai järkeväksi. Ennen oli kuitenkin omasta mielestä kaikki paremmin.
Ennen oli paremmin arvatenkin sen takia ettei tarvinnut maksaa. Mutta maailma muuttuu ja yhä useampi taho haluaa että myös viivan alle jää jotain. En itse näe tuota pahana. Jos ei kiinnosta tarpeeksi niin sitten ei maksa. Itse karsastan ”Yle-mallia” jossa kaikki maksavat mutta vain osaa kiinnostaa katsoa.
 
Viestejä
162
Onhan tuo Knuutin ylivoima aivan käsittämätöntä. Pystyy joukkueen nuorimpana kantamaan kapteenin nauhaa asiallisesti, esimerkillisesti ja erityisesti johtavasti. Haastattelut hoitaa todella fiksusti ja ammattimaisesti, vaikka ei todennäköisesti kovin montaa haastattelua ole vielä uralla alla. Tekee aivan järjettömät pisteet, mutta se mikä itseä ihastuttaa on se, että ei luista puolustuksesta. Vaikka ei tekisi pisteitä, olisi silti todella tärkeä palanen suomelle. Yksi kysymys herää kuitenkin. Itse en hirveästi ole kuluneilla kausilla seurannut inssi-divaria, enkä ylipäätään knuutia, O2 tai oikeastaan salibandya fliigaa lukuun ottamatta. Kuitenkin selvästi knuuti-niemelä tutkapari on sekä maajoukkueessa, että seurajoukkueessa tuhoisa ja toimiva. Mutta mites sitten, kun pojat jossain vaiheessa joutuvat pelaamaan erillään, vaikuttaako se pelaamiseen millään tavalla? Voi olla että ei, mutta mielestäni olisi valmennukselta ihan fiksua välillä peluuttaa heitä jopa eri kentissä, jotta esim mm-kisoissa loukkaantumisen yms kohdatessa ei menisi toisen peli ihan plörinäksi. Toki molemmat sen verran laadukkaita pelaajia, että ei todennäköisesti vaikuta, mutta se voisi olla tärkeää kokeilla.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Classic
18.00
3.004.751.84
Näytä kaikki
>
Viestejä
758
En jaksa koko striimivalitusta lukea, mutta tuntuu jääneen Salibandy-tv:n laajennus sivuun. Tällä preseasonilla jo 250 lähetystä. Jos ei nappaa niin ei, mutta ei noita ilman rahaa tehdä.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Classic
18.00
3.004.751.84
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös