Pääkallo.fi

Tepsistä miesten mestari, milloin?

TPS voittaa miesten SM-kultaa

  • 2021

  • 2022-2024

  • 2025-2030

  • Ei ainakaan seuraavaan 10 vuoteen


Results are only viewable after voting.
Viestejä
323
No jopas oli hassu loukkaantuminen siitä, että politikko oli valittu TPS-ottelun otteluemännäksi...


Tämä on jännä tapaus siitä, että monelle on päivänselvää, että TPS mokasi sopiessaan poliitikon otteluisännyydestä/emännyydestä. Samaan aikaan monen mielestä on päivänselvää, että tästä on tehty aivan liian iso asia. Itse olen ensimmäisten kanssa samaa mieltä.
 
Mun näkemys on, että seuraurheilun ei pitäisi linkittää itseään poliittisesti, vaan seuran pitäisi tavoitella kaikkien alueen asukkaiden kannatusta.

Minun mielestä politikka ja urheilu kuuluvat yhteen niin kauan, kun seurat toimivat kunnan järjestämässä infrassa ja ovat riippuvaisia kunnallisesta ja valtiollisesta tuesta. Minusta on jopa hyvä, että politikot rohkeasti tuovat ilmi kannatuksensa jonkun seuran tai lajin puolesta niin sitä kautta tietää kuka on fiksu tapaus.

Harmi, että TPS alistui jonkun yhden mielensä tahoittajan vuoksi (joka ilmeisesti politikkomaisesti käänsi takkinsa itsekin).
 
Viestejä
323
Minun mielestä politikka ja urheilu kuuluvat yhteen niin kauan, kun seurat toimivat kunnan järjestämässä infrassa ja ovat riippuvaisia kunnallisesta ja valtiollisesta tuesta. Minusta on jopa hyvä, että politikot rohkeasti tuovat ilmi kannatuksensa jonkun seuran tai lajin puolesta.

Harmi, että TPS alistui jonkun yhden mielensä tahoittajan vuoksi (joka ilmeisesti politikkomaisesti käänsi takkinsa itsekin).
Ei ne nyt sentään yhden henkilön takia tätä ratkaisua tehnyt.

Kunnan- tai kaupunginjohtaja, ministeri tai joku tämän suuntainen olisi mun mielestä ok, mutta eduskuntavaaliehdokas juuri vaalien alla ei mun mielestä sovi.

Ja kannatuksen voisi tuoda esiin esimerkiksi joskus käymällä peliä katsomassa.
 
Ei ne nyt sentään yhden henkilön takia tätä ratkaisua tehnyt.

Kunnan- tai kaupunginjohtaja, ministeri tai joku tämän suuntainen olisi mun mielestä ok, mutta eduskuntavaaliehdokas juuri vaalien alla ei mun mielestä sovi.

Ja kannatuksen voisi tuoda esiin esimerkiksi joskus käymällä peliä katsomassa.

Koska urheilu ja politikka kuuluvat tiivisti yhteen, niin minun mielestä on hyvä jos on ehdokkaita jotka avoimesta tuovat tukensa ilmi. Ja samoin seuratkin saavat promotoida niitä ehdokkaita jotka olisivat valmiita ajamaan ko seuran ja lajin toimintaa eteenpäin. Ja minun mielestä tämä on nimenomaan hyvä tuoda ilmi vaalien alla.
 
Viestejä
323
Tämä kommentti ei perustu mihinkään huhuun, mutta Tepsin rosterissa taitaa ensi kaudella olla Toni Salmisen, Eemeli Salinin ja Peter Kotilaisen mentävät aukot.
 
Viestejä
140
Tämä kommentti ei perustu mihinkään huhuun, mutta Tepsin rosterissa taitaa ensi kaudella olla Toni Salmisen, Eemeli Salinin ja Peter Kotilaisen mentävät aukot.
Luulen että Salmiselle ja Saliniille olisi käyttöä ensi kaudella Tepsissä jos mielivät haastaa krp:tä, classicia ja Oilerssia.
 
Viestejä
1,307
Ei ne nyt sentään yhden henkilön takia tätä ratkaisua tehnyt.

Kunnan- tai kaupunginjohtaja, ministeri tai joku tämän suuntainen olisi mun mielestä ok, mutta eduskuntavaaliehdokas juuri vaalien alla ei mun mielestä sovi.

Ja kannatuksen voisi tuoda esiin esimerkiksi joskus käymällä peliä katsomassa.
F-liigan olisi voinut hoitaa tämän tyylillä; kaikissa pudotuspeleistä ’mainonta’ äänestämisen tärkeydestä.
 
Viestejä
1,103
Mutta itse aiheeseen - kyllä nyt on aika loistava mahdollisuus voittaa mestaruus Turkuun!
Sen verran ison esteen Oilers raivasi tieltä pois että…
Näistä neljästä kuka tahansa pystyy mestaruuteen. Ihan mahdoton sanoa, kuka olisi ennakkosuosikki. Ehdottomasti TPS:llä on nyt paremmat saumat kuin varmaan koskaan, ja mitä ensi kauteenkin tulee, niin ei toista samanlaista saumaa ole näköpiirissä.
 
Viestejä
323
Mikko Hautaniemi ja Perttu Kytöhonka Ylen haastattelussa.

 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös