Pääkallo.fi

Pohjois-Suomi M2D Lohko 08

Viestejä
32
Parivaljakolta Kuivala Linden aivan järkyttävää tuomarointia viimeaikoina. Dynamo Nibacos ottelussa linjaa ei ollut. Ja tässä kyseisessä OVP Koskri pelissä sama touhu jatkui. Kuivala katsoo vierestä kun pelaajat tönii toisia eikä puutu siihen mitenkään lopuksi tilanne eskaloitui Kavan liiankin koviin otteisiin. Lopulta Linden juoksee kentän toisesta päästä nostamaan punalappua. Muutenkin Kuivalaa näytti lähinnä vituttavan viheltää pelissä yhtäkään rikettä. Linja heitteli jälleen.
 
Viestejä
7
Kohtuu normaalia kuulumisten kyselyä ja rappaamista oli molemmin puolin josta se meni tönimiseksi, tuomareilla oli syyt ja mahollisuus pistää homma poikki ja molemmat kakkosille rauhoittumaan.
Eivät sitten tehneet mitään vaan antoivat eskaloitua tilanteen aivan turhaan. OVP:n pelaaja pysy kylmän rauhallisena mutta Karjalalla ei ollu paras päivä ja sipuli leikkas kiinni.

Summasummarum, ei missään nimessä hyväksyttävää toimintaa kokeneelta pelimieheltä mutta ketään ei sattunu (paitsi Karjalaa vähän sieluun).
Homma on sovittu ja mennään eteenpäin kohti playoff kevättä!☀️
 
Viestejä
46
Kohtuu normaalia kuulumisten kyselyä ja rappaamista oli molemmin puolin josta se meni tönimiseksi, tuomareilla oli syyt ja mahollisuus pistää homma poikki ja molemmat kakkosille rauhoittumaan.
Eivät sitten tehneet mitään vaan antoivat eskaloitua tilanteen aivan turhaan. OVP:n pelaaja pysy kylmän rauhallisena mutta Karjalalla ei ollu paras päivä ja sipuli leikkas kiinni.

Summasummarum, ei missään nimessä hyväksyttävää toimintaa kokeneelta pelimieheltä mutta ketään ei sattunu (paitsi Karjalaa vähän sieluun).
Homma on sovittu ja mennään eteenpäin kohti playoff kevättä!☀️
Tässä tämä hyvin pitkälti on kiteytettynä et mitä tilanteessa sattui.

Siinä me puolin ja toisin taisteltiin ja kuten yllä mainittiin, niin tollaisista nahisteluista yleensä kyllä laitetaan boxiin, mutta nyt tuomari antoi meidän tökkiä puolin ja toisin.
Tämä tosiaan sitten eskaloitui osaltani viimeisessä kaksinkamppailutilanteessa, kun kaveri tuli pikkaisen liian lujaa tilanteeseen vaikka tiesi ettei palloon voi keretä.
Itellä meni kuppi nurin siinä kohtaa vaikka peli oli osaltamme jo menetetty.

Rikoin kuitenkin pelaajan koskemattomuuden rajaa tarttumalla hellästi kurkusta kiinni ja ihan oikeutetusti punainen lappu nostettiin.

Korostan kuitenkin ettei tässä ollut mitään vahingoittamisyritystä missään kohtaa.

Tuomarin kanssa on keskusteltu tänään tapahtuneesta ja omalta osaltaan kertoi epäonnistuneen tässä tilanteessa, mutta eihän se tuomari ole pelaajaa kurkusta kiinni tarttunut.
Samaa toki itsekkin ihmettelin kun Sami sitä tilannetta seurasi vierestä parin minuutin ajan ja viimeisen tilanteen jälkeen Linden juoksee toisesta päästä antamaan punaisen.
itse pelaajana arvostaisin jos se tilanteen tasalla ollut tuomari sen kortin antaisi.

Vaikka tässä tosiaan on koko ura pelattu isolla tunteella, niin nyt läikkyi pikkasen yli.
Ei tässä mielestäni kuitenkaan mitään kauhean vakavaa ole tapahtunut ja vastustajan pelaaja todennäköisesti saavutti sen mitä hakikin.
Itsekin olen vuosien varrella samassa duunissa onnistunut oikein hyvin :)

Tämän kaltaiset temput ei kuitenkaan kuulu lajiin ja eipä näitä punikkeja oo tässä pitkän uran aikana tullut juurikaan keräiltyä, mutta nyt kävi näin.

En hyväksy itseltäni tai keneltäkään tällaista tekoa missään kohtaa.

Mutta tällaista eilen, katsotaan mitä tästä seuraa.

T. Janne Karjala, KoskRi
 
Viestejä
13
Tässä tämä hyvin pitkälti on kiteytettynä et mitä tilanteessa sattui.

Siinä me puolin ja toisin taisteltiin ja kuten yllä mainittiin, niin tollaisista nahisteluista yleensä kyllä laitetaan boxiin, mutta nyt tuomari antoi meidän tökkiä puolin ja toisin.
Tämä tosiaan sitten eskaloitui osaltani viimeisessä kaksinkamppailutilanteessa, kun kaveri tuli pikkaisen liian lujaa tilanteeseen vaikka tiesi ettei palloon voi keretä.
Itellä meni kuppi nurin siinä kohtaa vaikka peli oli osaltamme jo menetetty.

Rikoin kuitenkin pelaajan koskemattomuuden rajaa tarttumalla hellästi kurkusta kiinni ja ihan oikeutetusti punainen lappu nostettiin.

Korostan kuitenkin ettei tässä ollut mitään vahingoittamisyritystä missään kohtaa.

Tuomarin kanssa on keskusteltu tänään tapahtuneesta ja omalta osaltaan kertoi epäonnistuneen tässä tilanteessa, mutta eihän se tuomari ole pelaajaa kurkusta kiinni tarttunut.
Samaa toki itsekkin ihmettelin kun Sami sitä tilannetta seurasi vierestä parin minuutin ajan ja viimeisen tilanteen jälkeen Linden juoksee toisesta päästä antamaan punaisen.
itse pelaajana arvostaisin jos se tilanteen tasalla ollut tuomari sen kortin antaisi.

Vaikka tässä tosiaan on koko ura pelattu isolla tunteella, niin nyt läikkyi pikkasen yli.
Ei tässä mielestäni kuitenkaan mitään kauhean vakavaa ole tapahtunut ja vastustajan pelaaja todennäköisesti saavutti sen mitä hakikin.
Itsekin olen vuosien varrella samassa duunissa onnistunut oikein hyvin :)

Tämän kaltaiset temput ei kuitenkaan kuulu lajiin ja eipä näitä punikkeja oo tässä pitkän uran aikana tullut juurikaan keräiltyä, mutta nyt kävi näin.

En hyväksy itseltäni tai keneltäkään tällaista tekoa missään kohtaa.

Mutta tällaista eilen, katsotaan mitä tästä seuraa.

T. Janne Karjala, KoskRi
Valtava käsi Janne sulle!

Itse arvostan tätä, että hyväksytään ja myönnytään niille omille virheille, eikä piilouduta tekosyiden taakse. Ainahan kihinöitä ja nahinoita on ollut, tulee myös olemaan:)

Niinkuin Pepantteenikin jo siteerasi, niin mennään kevättä kohti! Saadaan nähtävästi siltikin oikein tasainen ja tunnerikas playoff ottelusarja useilta ottelupareilta! 🤝
 
Viestejä
46
Tämän postauksen lukiessa ota rento asento ja hymy huulille, koska tämä on teksti on oikeasti askarreltu pilke silmä kulmassa.
Jos kuitenkin mielesi tekee kepposet ja tuntuu et haluat sohaista muurahaispesään ja epäillä kirjoitustani, niin tee se vaikka mieluummin soittamalla tai whatsappaamalla suoraan 0407714771, kuin alentumalla kirjoittamaan tänne anonyymina.
Jos kuitenkaan et uskalla olla rohkea vaan kaipaat elämääsi salibandyn täytteistä draamaa paljastamatta itseäsi, go for it. Kyllä mää kestän.

Punaisen kortin seurauksena pääsin näkemään ongelmia isommassa mittakaavassa ja ehkä sitä hiukan haluan avata täällä julkisesti.

Vastoin kaikkia odotuksia tuomio tästä mun älyvapaasta tempusta oli 1+1 peliä, joten pääsee tässä vielä eläkkeen kynnyksellä oleva salibandypappa keskittymään runkosarjan lopun vaikka pizzan paistoon.
Henkilökohtaisesti olen todella yllättynyt, että tuomioon lisättiin vielä yksi peli lisää ja osittain tämä kertoo juuri sitä kieltä miltä se on jo vuosien ajan näyttänytkin.
Hyväksyn tuomion vaikka kirjoitusasusta voisi päätellä minun olevan katkera, vihainen, pettynyt tai jotain vastaavaa, mutta täydestä sydämestäni voin kertoa että sitä en ole.
Joissakin tapauksissa pelikielto voisi olla joukkueelle valtava menetys, mutta meidän tapauksessa joukkue vahvistui hetkellisesti kahden ottelun ajan ;)

Johonkin Fliigan julkaisuun vasta kommentoinkin, että Salibandyliiton kannattaisi keskittyä enemmän lajin elvyttämiseen koska ennusmerkit tulevaisuudesta alkaa muistuttamaan vahvasti kaukalopalloa.
Jokainen tietää miten kaukalopallon on käynyt.
Nyt focus on pelaajien/toimihenkilöiden sanomisissa ja tekemisissä sekä kakkujen jakamisessa, lajin eteenpäin viemisen sijasta.
Jos tässä kohtaa vielä kuitenkin mietit, että aikuinen mies itkee ja kitisee tuomiosta, niin en edelleenkään protestoi tuomiostani. Mieli on vakaa kuin Sveitsiläisellä kellosepällä tai johtavalla Suomen parhaalla sydänkirurgilla.

Tämä tuomio avasi paremmin silmäni ja lukuisten keskusteluiden aikaansaama lopputulos on paljastanut systeemin monijakoisesta ongelmasta, johon olisi hyvä tehdä muutoksia.
Minä en kuitenkaan ole se ihminen, eikä me sarjan osallistumisen maksavat henkilöt, vaan isommat herrat siellä norsunluutornissa.
Heillä täytyy vain olla aito halu viedä asioita oikeille raiteille ja itse olen tuttuun tyyliin kuitenkin kertonut näkemykseni moneen suuntaan, koska jos mitään ei sano, niin muutosta ei myöskään voi tapahtua.
Kyllä, olen tyytymätön niiden ihmisten palveluun mistä me maksetaan.
On kyse sitten tulospalvelusta tai kolmipäisen hirviön (liitto-tuomarit-kurinpito) yhteenliittymästä, niin annetaan palaa :)

Tyytymättömyydestä paras esimerkki on legendaarinen ravintola case, kun tarjoilija tulee kysymään
"maistuiko ruoka"? - Asiakas vastaa yleensä aina: - Kyllä maistui, sitten se oikea ja todellinen mielipide ruoasta sanotaan pihalla, jokainen meistä tietää mitä tällä tarkoitan.
Ei se toiminta kehity koskaan jos palautetta ei anna, mutta niistä kehitysideoista ja muutoksista on turha lähteä kuitenkaan yksityiskohtaisesti pääkallon foorumilla mitään avaamaan.

Sanotaanko näin et nyt tuli huomattua vastineiden vaikutuksen olevan täysin olematonta.
Miksi niitä ylipäätään seuroilta edes vaaditaan?
Luin OVP:n vastineen läpi ja täytyy nostaa todella isosti hattua kuinka hyvin olivat tapahtumaketjun raportissa kuvailleet.
En viitsi sitä itse tänne ilman heidän lupaa julkaista, sen verran uskallan kertoa etteivät vaatineet minulle mitään rangaistusta tästä, joka mielestäni kertoo hyvin paljon vastineen sävystä.
Molempien seurojen vastineet olivat hyvin samanlaisia, toisin kuin tuomareiden raportti, joka oli hyvin lyhyt ja ytimekäs, mielestäni ei kovinkaan hyvin tilannetta kovin kuvaava.
Tämän johdosta annankin tipsin, että jatkossa jokainen joka saa punaisen kortin, niin suosittelen joukkueen toimihenkilön tai kapteenin olemaan lähellä (jos tämä on mahdollista) kun tuomarit raportin kirjoittavat.
En tiedä voiko kirjoitusasuun vaikuttaa, mutta se on kuitenkin hyvä olla siinä lähellä.

Tästä päästäänkin isompaan ongelmaan eli salibandyliiton, tuomareiden sekä kurinpidon pitäisi löytää yhteinen, selkeä sävel ja linja miten tämä homma saadaan kokonaisuudessa pelittämään keskenään paremmin.
Se ei ole eikä tule olemaan minun tehtävä, mutta sanotaanko näin et paljon siellä on tekemistä.

Vaikka tämä julkaisu nyt karkasikin vähän hanskasta, niin toivottavasti se ei haittaa, halusin jakaa tämän näkemyksen vain muiden kanssa ja ehkä tästä saadaan oikeasti jotain asiallista keskustelua aikaiseksi.

Ja hei, eihän tää oo kuin lusia kakku pois, seurata vieraspelit striimeiltä ja mennä Jutin sanoin eteenpäin ;)

Tämä mielipide ei ole seuramme näkemys vaan ja ainoastaan minun henkilökohtainen kanta asiaan.

Peace and love <3
 
Viestejä
28
Tulipa katottua salibandytvstä tornion ja kelyn peli, huhhuh mikä peli oliki. Mitä ihmettä KeLylle oikee tapahtu, peli oli niin hyvin hanskassa ja sit yhtäkkiä kaveri oliki maalin päässä ja meni ohi 😳
Oli kyllä miellyttävä peli, mitä nyt streamista seurasin. Tais Kelyn jäähyilyt olla iso syy tähän lopputulokseen😁
 
Viestejä
30
Puolivälierät alkaa viikonloppuna!

Taistelupareina:
OVP-OFBC
Popula-Papas

Nähdäänkö yllätyksiä, vai marssivatko OVP ja Popula voittoihin?
 
Viestejä
3
Puolivälierät alkaa viikonloppuna!

Taistelupareina:
OVP-OFBC
Popula-Papas

Nähdäänkö yllätyksiä, vai marssivatko OVP ja Popula voittoihin?
Ei varmaan ketään yllätä, jos OVP ja Popula vievät sarjat. Mutta molempien vastustajat ovat yllätysvalmiita joukkueita. Tiukkoja ja viihdyttäviä pelejä luvassa
 
Viestejä
90
Puolivälierät alkaa viikonloppuna!

Taistelupareina:
OVP-OFBC
Popula-Papas

Nähdäänkö yllätyksiä, vai marssivatko OVP ja Popula voittoihin?

Tiukat otteluparit. Popula ja Papas molemmat vahvoja kotijoukkueita, joten kotietu saattaa nousta avainasemaan. Papas ei oo hävinnyt tällä kaudella kotonaan muuta kuin Suolalle. Populalla pieni notkahdus hienon voittoputken päätteeksi. Tappio Peeloille ja viimeksi kotona tappio erittäin vajavaisella kokoonpanolla liikkeellä olleelle Koskrille ei ole paras mahdollinen kenraaliharjoitus. Toki Popula voitti Kelyn ja Tornion, mutta ne voidaan laskea rutiinivoitoiksi. Uskoisin, että Papas lähtee lyömään bussia maalin eteen ja Popula sitä sitten yrittää murtaa. Veikkaus Popula jatkoon 2-1

Ovp ja ofbc sarja tulee olemaan vauhdikasta rallattelua. Molemmilla löytyy taitoa ja vauhtia joukkueesta. Taktinen puoli taas kummallakin mallia "yksinkertainen on kaunista", joten millään taktisilla nyansseilla tätä sarjaa ei tulla ratkomaan. Koko kauden olen hokenut, että Ofbc vielä nousee ja alkaa haastamaan kärkijoukkueita, mutta sitä ei vielä ole sarjassa oikein nähty. Cupissa hieno voitto Sastiksesta antaa kuitenkin luvan odottaa enemmän. Näin ollen haen tähän yllätystä ja totean vielä kerran, että Ofbc tulee vielä. Ofbc jatkoon voitoin 2-1.
 
Viestejä
672
Tämän postauksen lukiessa ota rento asento ja hymy huulille, koska tämä on teksti on oikeasti askarreltu pilke silmä kulmassa.
Jos kuitenkin mielesi tekee kepposet ja tuntuu et haluat sohaista muurahaispesään ja epäillä kirjoitustani, niin tee se vaikka mieluummin soittamalla tai whatsappaamalla suoraan 0407714771, kuin alentumalla kirjoittamaan tänne anonyymina.
Jos kuitenkaan et uskalla olla rohkea vaan kaipaat elämääsi salibandyn täytteistä draamaa paljastamatta itseäsi, go for it. Kyllä mää kestän.

Punaisen kortin seurauksena pääsin näkemään ongelmia isommassa mittakaavassa ja ehkä sitä hiukan haluan avata täällä julkisesti.

Vastoin kaikkia odotuksia tuomio tästä mun älyvapaasta tempusta oli 1+1 peliä, joten pääsee tässä vielä eläkkeen kynnyksellä oleva salibandypappa keskittymään runkosarjan lopun vaikka pizzan paistoon.
Henkilökohtaisesti olen todella yllättynyt, että tuomioon lisättiin vielä yksi peli lisää ja osittain tämä kertoo juuri sitä kieltä miltä se on jo vuosien ajan näyttänytkin.
Hyväksyn tuomion vaikka kirjoitusasusta voisi päätellä minun olevan katkera, vihainen, pettynyt tai jotain vastaavaa, mutta täydestä sydämestäni voin kertoa että sitä en ole.
Joissakin tapauksissa pelikielto voisi olla joukkueelle valtava menetys, mutta meidän tapauksessa joukkue vahvistui hetkellisesti kahden ottelun ajan ;)

Johonkin Fliigan julkaisuun vasta kommentoinkin, että Salibandyliiton kannattaisi keskittyä enemmän lajin elvyttämiseen koska ennusmerkit tulevaisuudesta alkaa muistuttamaan vahvasti kaukalopalloa.
Jokainen tietää miten kaukalopallon on käynyt.
Nyt focus on pelaajien/toimihenkilöiden sanomisissa ja tekemisissä sekä kakkujen jakamisessa, lajin eteenpäin viemisen sijasta.
Jos tässä kohtaa vielä kuitenkin mietit, että aikuinen mies itkee ja kitisee tuomiosta, niin en edelleenkään protestoi tuomiostani. Mieli on vakaa kuin Sveitsiläisellä kellosepällä tai johtavalla Suomen parhaalla sydänkirurgilla.

Tämä tuomio avasi paremmin silmäni ja lukuisten keskusteluiden aikaansaama lopputulos on paljastanut systeemin monijakoisesta ongelmasta, johon olisi hyvä tehdä muutoksia.
Minä en kuitenkaan ole se ihminen, eikä me sarjan osallistumisen maksavat henkilöt, vaan isommat herrat siellä norsunluutornissa.
Heillä täytyy vain olla aito halu viedä asioita oikeille raiteille ja itse olen tuttuun tyyliin kuitenkin kertonut näkemykseni moneen suuntaan, koska jos mitään ei sano, niin muutosta ei myöskään voi tapahtua.
Kyllä, olen tyytymätön niiden ihmisten palveluun mistä me maksetaan.
On kyse sitten tulospalvelusta tai kolmipäisen hirviön (liitto-tuomarit-kurinpito) yhteenliittymästä, niin annetaan palaa :)

Tyytymättömyydestä paras esimerkki on legendaarinen ravintola case, kun tarjoilija tulee kysymään
"maistuiko ruoka"? - Asiakas vastaa yleensä aina: - Kyllä maistui, sitten se oikea ja todellinen mielipide ruoasta sanotaan pihalla, jokainen meistä tietää mitä tällä tarkoitan.
Ei se toiminta kehity koskaan jos palautetta ei anna, mutta niistä kehitysideoista ja muutoksista on turha lähteä kuitenkaan yksityiskohtaisesti pääkallon foorumilla mitään avaamaan.

Sanotaanko näin et nyt tuli huomattua vastineiden vaikutuksen olevan täysin olematonta.
Miksi niitä ylipäätään seuroilta edes vaaditaan?
Luin OVP:n vastineen läpi ja täytyy nostaa todella isosti hattua kuinka hyvin olivat tapahtumaketjun raportissa kuvailleet.
En viitsi sitä itse tänne ilman heidän lupaa julkaista, sen verran uskallan kertoa etteivät vaatineet minulle mitään rangaistusta tästä, joka mielestäni kertoo hyvin paljon vastineen sävystä.
Molempien seurojen vastineet olivat hyvin samanlaisia, toisin kuin tuomareiden raportti, joka oli hyvin lyhyt ja ytimekäs, mielestäni ei kovinkaan hyvin tilannetta kovin kuvaava.
Tämän johdosta annankin tipsin, että jatkossa jokainen joka saa punaisen kortin, niin suosittelen joukkueen toimihenkilön tai kapteenin olemaan lähellä (jos tämä on mahdollista) kun tuomarit raportin kirjoittavat.
En tiedä voiko kirjoitusasuun vaikuttaa, mutta se on kuitenkin hyvä olla siinä lähellä.

Tästä päästäänkin isompaan ongelmaan eli salibandyliiton, tuomareiden sekä kurinpidon pitäisi löytää yhteinen, selkeä sävel ja linja miten tämä homma saadaan kokonaisuudessa pelittämään keskenään paremmin.
Se ei ole eikä tule olemaan minun tehtävä, mutta sanotaanko näin et paljon siellä on tekemistä.

Vaikka tämä julkaisu nyt karkasikin vähän hanskasta, niin toivottavasti se ei haittaa, halusin jakaa tämän näkemyksen vain muiden kanssa ja ehkä tästä saadaan oikeasti jotain asiallista keskustelua aikaiseksi.

Ja hei, eihän tää oo kuin lusia kakku pois, seurata vieraspelit striimeiltä ja mennä Jutin sanoin eteenpäin ;)

Tämä mielipide ei ole seuramme näkemys vaan ja ainoastaan minun henkilökohtainen kanta asiaan.

Peace and love <3
Kurinpito käyttää noissa aina myös videota, jos sellainen vaan on saatavilla. Erotuomarien raportin kirjoittamisessa ei joukkueiden edustajat voi, eikä saa olla läsnä, sillä erotuomaritoiminta on ja sen tulee olla riippumatonta eikä raportin sisältöön saa millään tavalla pyrkiä vaikuttamaan. Vaikuttamisyritykset kirjataan raporttiin.
Sillä taas, että se vastajoukkue ei vaadi rangaistusta, ei ole mitään merkitystä.
Kurinpito pyrkii antamaan kuvauksiltaan tai videolla samankaltaisista tapauksista samankaltaisia rangaistuksia. Ja tilannetta näkemättä sellainen kaulaan tarttuminen ei ole sieltä lievemmästä päästä, koska siellä on kuitenkin paljon haurasta mm. kurkunpää ja koska se ei ole vahinko. Joten ei se ole ihme jos siitä tulee enemmän kakkua kuin se punalapusta automaationa seuraava yksi ottelu.
Mutta tsempit kuitenkin!
 
Viestejä
16
. Puolivälierät alkaa viikonloppuna!

Taistelupareina:
OVP-OFBC
Popula-Papas

Nähdäänkö yllätyksiä, vai marssivatko OVP ja Popula voittoihin?
Popula-Papas 2-0
Uskon että Popula hoitaa tämän sarjan kahdessa ottelussa. Papas varmasti rimpuilee mukana varsinkin Kajaanissa sillä kotonaan ovat olleet illasta toiseen sarjan vittumaisin vastustaja.. popula kuitenkin pystyy kokemuksella ja hurmoksella hoitamaan sarjan ongelmitta. Luvassa varmasti silti jännittävät ottelut.

Ovp-Ofbc 1-2
Mielenkiintoinen ottelupari. Olin katsomassa näiden joukkueiden molemmat kohtaamiset runkosarjassa ja mielestäni Ofbc pystyi hallitsemaan kenttätapahtumia molemmissa otteluissa. Ongelma Ofbc:lla on ollut maalinteon tehokkuus ja tietynlainen varmuus. Molemmissa otteluissa ovp teki suuren osan maaleistaan pallonmenetyksistä ja vastahyökkäyksistä. Jos ofbc pelaa parhaalla kokoonpanollaan ja pystyvät pelaamaan vahvuuksillaan tulevat he voittamaan sarjan. lisäksi Ofbc pystyy pelata fyysisemminjota käyttäen voivat pimentää Ovp yksilötaidot…

Mielelläni olen myös väärässä mutta näillä mennään nyt. Pääasia että kaikilla on hauskaa ja nautitaan hyvistä otteluista!
 
Viestejä
28
Popula-Papas
2-1
Papas hoitaa kotonaan hikisen yhdem maalin voiton. Popula voittaa kotonaan hornankattilassa useammalla maalilla kaksi ottelua.

Ovp-OFBC
2-1
Tasainen sarja tiedossa. Ovp tulee voittamaan reilusti kovemmalla tulivoimalla. Klubi voittaa yhden matsin, jossa he menevät omalle pimeälle puolelleen kyseenalaisilla keinoilla, mutta voittavasti.
 
Viestejä
30
Popula-Papas 2-1
Kotietu, raikas peli-ilme ja huikea tunnelma Taanilassa siivittävät Populan jatkoon.

Ovp-Ofbc 2-0
Klubi puolustaa tiukasti ja odotettavissa tiukat pelit, mutta lopulta eivät voi mitään Peelojen nopealle hyökkäyspelille ja tulivoimalle. Maalivahdit avainasemassa tässä sarjassa.
 
Viestejä
16
myöhässä saavuin kempelehallille mutta reilun kahden erän perusteella olipa mahtava ottelu. Ofbc puolusti ovp paikat pois ja heidän paikat tuli pääosin viivasta ja reunoilta. samoin kyllä ovp puolustuspeli oli hienoa ja peittivät hyvin pahimmat laukaukset pois. Ovp ykös kenttä ei ihan saanut peliään käyntiin missään vaiheessa kun huurre&jaara puolustettiin pois ja muilla tökki maalinteko. Innolla odotan tämän sarjan seuraavaa ottelua, pakko päästä katsomaan.. hyvä tunnnelma myös hallilla
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös