Pääkallo

P22 SM-Sarja 2025-26

Olikos minkä tasosia?
Joka peli aina kehittää, mutta en antaisi tällekään turnauksessa isoa arvoa kevään -26 ajatellen. Pelaajia/kenttiä ajetaan sisään. Mvp voitti pelaaja josta ikinä kuullutkaan, pahoitteluni. En tarkoita ettei palkintoaan olisi ansainnut tai olisi hyvä. Taitaa tämän ikäluokan kovimmat jätkät pelata liigaa tai divaria. Varmasti hyvä harkkaturnaus.

Aika vähän on tai mainostetaan edes tämän ikäluokan harjoituspelejä. Tai sitten minä olen edelleen kesälomalla. 😎

Joka peli aina kehittää, mutta en antaisi tällekään turnauksessa isoa arvoa kevään -26 ajatellen. Pelaajia/kenttiä ajetaan sisään. Mvp voitti pelaaja josta ikinä kuullutkaan, pahoitteluni. En tarkoita ettei palkintoaan olisi ansainnut tai olisi hyvä. Taitaa tämän ikäluokan kovimmat jätkät pelata liigaa tai divaria. Varmasti hyvä harkkaturnaus.

Aika vähän on tai mainostetaan edes tämän ikäluokan harjoituspelejä. Tai sitten minä olen edelleen kesälomalla. 😎
Eikös tuo MVP nimenomaan pelaa ensi vuonna divaria?

Ihan reipasta junnusäbää ja BBU näytti yllättävän valmiilta. Voi olla Rantalan johdolla sarjan yllättäjä.
3 kautta katsonut p22 finaalit ja sanon että classic on vahvoilla, niin varmaa pelaamista ja vastustajan kyykittämistä etten usko en olevan tälläkään kaudella sen huonompaa. Ja sattuuhan niitä huonompiakin päiviä. Mutta yllätyksenä aina kivoja.

Ihan reipasta junnusäbää ja BBU näytti yllättävän valmiilta. Voi olla Rantalan johdolla sarjan yllättäjä.
Kehä 3 ulkopuolelle on myös kantautunut huhuja, että miesten pääsarjoissa pelaavia ex-BBU-pelureita olisi siirtymässä joukkueeseen muutama kappale.

Jos nämä toteutuvat on Keravalla potentiaalinen ja yllätysvalmis nippu vanhimpiin poikajunioreihin sekä suomisarjaan.

Huomasinkin tuossa että lohko a 8 joukkuetta ja lohko b 6 joukkuetta, sekä divarissa 6 joukkuetta. Melkein jo menis nämä joukkueet yhteen sarjaan ja kaksinkertainen sarja. Ja tasoerot valtavia.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Takaisin