Classicin rosterissa monta liigapelaajaa, kyllä oli Ols kovaOls ja lintala karmiassa iskussa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Classicin rosterissa monta liigapelaajaa, kyllä oli Ols kovaOls ja lintala karmiassa iskussa.
Ilmeisen tärkeä piristysruiske olsille heikon alkukauden jälkeen. Kuuteen peliin 19 + 9 alkaa olemaan jo hatunnoston arvoinen suoritus 06-ikäluokan pojalta.Ols ja lintala karmiassa iskussa.
Inkkarit ylempään.Miten toi tps-indians päättyi? Kumpi ylempään
Luulen että ei vielä ehkä viikon päästä jatku kun otteluohjelma pitää laatia ja siinä varmaan menee hetki kuitenkinSitten vaan otteluohjelmia odottelemaan. Jokohan jatkuu heti tulevana viikonloppuna?
Tasonmittaus/karsintaottelut: 16.11. ja 17.11.Sitten vaan otteluohjelmia odottelemaan. Jokohan jatkuu heti tulevana viikonloppuna?
Luulen et tulee todella tasainen ja tiukka alempi SM eli kuka vaan voi olla 1.-2 tai jäädä viimeiseksi ja tippua. Toki moni ajattelee et Tps ja Ervi tottakai kaksi parasta mut ei heidän pelit ole vakuuttaneet,mielenkiintoinen kevätAlemman veikkauksia…
Itse oletan että Hawks, Ervi sekä ”yllättäjänä” Salba taistelee 1 2 ja 3 sijoista. Hawks ja Ervi sikälimikäli selvät tuohon kastiin, mutta jos Salba saa oman otteluohjelmansa sopimaan oman edustuksen sekä Wirmon kanssa, pystyvät helposti voittamaan kenet vain. Ihme on miten alkusarja meni noinkin penkin alle, kun mahkuja olisi ollut tuolla pelillä, mitä näytti vaikka classiccia tai Spv/Jymyä vastaan vaikka suoraan ylempään….
Ajatuksia
Jos nyt lähtee veikkaamaan niin laittaisin sen näin:Luulen et tulee todella tasainen ja tiukka alempi SM eli kuka vaan voi olla 1.-2 tai jäädä viimeiseksi ja tippua. Toki moni ajattelee et Tps ja Ervi tottakai kaksi parasta mut ei heidän pelit ole vakuuttaneet,mielenkiintoinen kevät![]()
Eka peli classicia vastaan meni 16-2 niin ei paljoa salballa ollut mahkuja tuossa pelissä. Toinen oli tiukempi.Ihme on miten alkusarja meni noinkin penkin alle, kun mahkuja olisi ollut tuolla pelillä, mitä näytti vaikka classiccia tai Spv/Jymyä vastaan vaikka suoraan ylempään….
Ajatuksia
ErVi tulee hoitamaan tämän sarjan rutiinilla. Seuralta löytyy laittaa tähänkin ikäluokkaan 2-3 joukkueellista SM-tason pelureita, eli pisteitä kertyy tasaisesti läpi sarjan.Jos nyt lähtee veikkaamaan niin laittaisin sen näin:
1) Ervi
2) Hawks
3) Salba
4) TPS
5) Josba
6) Stars
7) Pirkat
8) Åif/Pss
Mutta marginaalit pienet todella pienet
Annin kanssaHappee finaaleissa![]()