Pääkallo.fi

P16 2022-23

Viestejä
270
Kyllä on Saipan pojat ja valmennus täysin jäässä. Ei mitään muutoksia tehdä vaikka kilometrin päähän näkyy miten keskustan puolustaminen pettää koko ajan. Ervi TÄYSIN ylivoimainen ja saipa vikisee. 2-9 taulussa ja 25 min pelattu, ei päivää.
 
Viestejä
21
Hyvää yötä Lappeenranta. Kiitos hyvästä yrityksestä, pitkälle riitti pelkkä omiin vetäytyminen ja vastahyökkäykset. Onneksi EräViikinkien valmennus löysi jo toiseen peliin tapoja reagoida. Saipalla ei vaan enää ollut mitään mitä olisi voinut muuttaa ja näin kävi.
 

JET

Viestejä
49
Onnea Erville finaalipaikasta! Saipa ei pystynyt muutamaan pelitapaansa, johon Ervi löysi keinot.

Respect kuitenkin Saipalle siltä, että mitään ylilyöntejä tai sikailuja ei pelissä tullut.
 
Viestejä
90
SCU myös mielestäni ansaitusti finaaliin.

Puhutaanpas hetki SCU:n numerosta #13.. koska on viimeksi nähty omassa ikäluokassa näin dominoivaa pelaajaa? Itse en ole vielä kauhean kauaa junnusäbää seurannut, joten minulla ei ihmeellisemmin ole tietoa 05 ikäluokasta alaspäin. Löytyisikö joltain muulta mahdollisesti?
 
Viestejä
34
Myrskyvaroitus Lappeesta,harvoin tälläisiä tuloksia tulee enää välierissä,en tosin tiedä oliko Ervi:n mainostetut vahvistukset ylemmistä ikäluokista mukana vielä tässä?
Saipan ykköskentälle vaatimattomat 18 tehopistettä,katsoiko joku peliä?
Komppaan tätä. Harvoin tälläisiä tuloksia enään välierissä mitä Lappeenrannan tiistai-illassa nähtiin. #KeltaMustaKevät löytiin polvilleen. Oli ErVin pörsseissä juuri näitä ”vaatimattomia” tehomiehiä.
 
Viestejä
403
SCU myös mielestäni ansaitusti finaaliin.

Puhutaanpas hetki SCU:n numerosta #13.. koska on viimeksi nähty omassa ikäluokassa näin dominoivaa pelaajaa? Itse en ole vielä kauhean kauaa junnusäbää seurannut, joten minulla ei ihmeellisemmin ole tietoa 05 ikäluokasta alaspäin. Löytyisikö joltain muulta mahdollisesti?

Ja mitä sitten tarkoitatkaan dominoivalla. Itse jokusen pelin katsoneena en voi sanoa mitään. Playoffien pörssi 5 peliä ja 17 pistettä, siihen on moni muukin pystynyt. Ei ole tainnut yhtään runkosarjan ottelua pelata, miten sitten pelannut vanhemmissa?
 
Viestejä
91
SCU myös mielestäni ansaitusti finaaliin.

Puhutaanpas hetki SCU:n numerosta #13.. koska on viimeksi nähty omassa ikäluokassa näin dominoivaa pelaajaa? Itse en ole vielä kauhean kauaa junnusäbää seurannut, joten minulla ei ihmeellisemmin ole tietoa 05 ikäluokasta alaspäin. Löytyisikö joltain muulta mahdollisesti?
No jos siitä lähetään, niin kyllä 07-syntyneistä se A. Knuuti se kaikkista kirkkain tähti, pelannut aina vanhemmissa ja ollen sielläkin sarjan parhaita. 06-ikäluokasta aiemmilta vuosilta nostaisin Suoniemen, Engmanin, Herpolan, Tuohinon, ja Niemelän, joka kylläkin kans pelannut aina vanhemmissa. 05-ikäsistä vielä vois nostaa Koiviston, joka mm. Nosti C2-ikäsenä Papasin lähes yksin SM-sarjaan.
 
Viestejä
1
Huom! Juniorikeskustelun säännöt.
Ja mitä sitten tarkoitatkaan dominoivalla. Itse jokusen pelin katsoneena en voi sanoa mitään. Playoffien pörssi 5 peliä ja 17 pistettä, siihen on moni muukin pystynyt. Ei ole tainnut yhtään runkosarjan ottelua pelata, miten sitten pelannut vanhemmissa?
Jätkällä polvikierukka leikattu ja ilmeisesti revennyt uudestaan ja tulee silti pesemään blackbirdsin? On tietenkin vaikea myöntää kun Leino hakannut oman joukkueen. :)
 
Viestejä
403
No jos siitä lähetään, niin kyllä 07-syntyneistä se A. Knuuti se kaikkista kirkkain tähti, pelannut aina vanhemmissa ja ollen sielläkin sarjan parhaita. 06-ikäluokasta aiemmilta vuosilta nostaisin Suoniemen, Engmanin, Herpolan, Tuohinon, ja Niemelän, joka kylläkin kans pelannut aina vanhemmissa. 05-ikäsistä vielä vois nostaa Koiviston, joka mm. Nosti C2-ikäsenä Papasin lähes yksin SM-sarjaan.

Herpola ja Tuohino dominoinut Vantaalla ja jotka pelaamassa viikonloppuna u17 maajoukkueessa. Knuutia en muistanutkaan, mutta hakkaa mennen tullen monet.
 
Viestejä
52
No jos siitä lähetään, niin kyllä 07-syntyneistä se A. Knuuti se kaikkista kirkkain tähti, pelannut aina vanhemmissa ja ollen sielläkin sarjan parhaita. 06-ikäluokasta aiemmilta vuosilta nostaisin Suoniemen, Engmanin, Herpolan, Tuohinon, ja Niemelän, joka kylläkin kans pelannut aina vanhemmissa. 05-ikäsistä vielä vois nostaa Koiviston, joka mm. Nosti C2-ikäsenä Papasin lähes yksin SM-sarjaan.
Mites nää liittyy tähän sarjaan, siis nää 06-pelaajat? Hyviä pelureita toki 👍🏻
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
589
Jätkällä polvikierukka leikattu ja ilmeisesti revennyt uudestaan ja tulee silti pesemään blackbirdsin? On tietenkin vaikea myöntää kun Leino hakannut oman joukkueen. :)
Ei levitellä täällä julkisesti pelaajien yksityisiä terveysasioita. Vaikka kuinka sävy olisi positiivinen.
 
Viestejä
90
06
Ville Heiska
Markus Niemelä
Aapo Tuohino
Viljami Engman

07
Matias Knuuti
Ilmo Leino
Artturi Hyvärinen
Iikka Päivinen
Päteviä pelureitä kaikki, Hyväristä ja Päivistä ei kyllä mielestäni voi mitenkään verrata Leinoon ja Knuutiin (jonka muuten unohdin täysin).

Tuohino ja edellä mainittu Herpola päteviä ja omanikäluokan johtavia pelaajia, mutta eivät hekään mielestäni loppupeleissä Leinoon tai Knuutiin vedä vertoja.
Niemelän pelejä en ole niin paljoa nähnyt että voisin hänestä mitään kommentoida. Engman puolestaan kantoi yhdessä Suoniemen kanssa Fosun SM-sarjaan kahtena vuotena peräkkäin.

05 ikäluokan mainitun Koiviston tiedän, mutta en ole hänen ollessaan C2 ikäinen vielä pelejä seurannut.
 
Viestejä
14
P16 Sm-sarjan Allstars

Iikka Päivinen
Artturi Hyvärinen
Jan Krejca
Atte Matikainen
Ilmo Leino
MV Tuomas Paukama

Laittakaa omianne. Ja P16 Sm-sarjassa pelanneista.
 
Viestejä
90
Ja mitä sitten tarkoitatkaan dominoivalla. Itse jokusen pelin katsoneena en voi sanoa mitään. Playoffien pörssi 5 peliä ja 17 pistettä, siihen on moni muukin pystynyt. Ei ole tainnut yhtään runkosarjan ottelua pelata, miten sitten pelannut vanhemmissa?
En tiedä mitä mieltä sinä olet, mutta suurimmanosan kaudesta lasaretissa olleena on 17 pinnaa 5 peliin pakin paikkaa pelaavalta mielestäni ihan ok suoritus pleijareissa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös