Pääkallo.fi

P-19 1.Divisioona 23-24

Viestejä
322
Yhden karhupelaajan vanhemmalta erittäin ala-arvoista kielenkäyttöä vastustaja joukkueen pelaajia kohtaan todella alentavaa tekstiä.
Ikäviä "yksittäistapauksia", joissa valitettavasti isoin ja merkittävin rooli on kyseisen seuran taustoilla. Kuten sanoin niin en tunne tapauksen yksityiskohtia, mutta mikäli on ollut luonteeltaan loukkaava tms. niin tästä pitäisi olla ensin yhteydessä vastustajan joukkueenjohtajaan ja pyrkiä selvittämään asia. Jos asia ei sitä kautta etene - yhteys liittoon.

Näitä keissejä on viimeisten vuosien aikana tupsahtanut tänne kuin sieniä sateella. Itse haluaisin säbämiehenä uskoa, että kyse olisi lähes poikkeuksetta vain häviön tuomasta paskasta olosta. Siitä tässä ei ole kyse vaan näitä ikävä kyllä putkahtelee ihan tuolta nuorimmista junnuista alkaen. Ja usein näitä kommenteja tulee voittavan joukkueen taustoista eli vaikka voitettiin, joku pelaaja sai kakkaa päällensä - tai jotain siltä väliltä!

Minä käyn katsomassa useita junnupelejä joka kausi! Taustaa minulla on lajista pelaajana, valmentajana ja säbäfaijana. Lajiin kuuluu vastustajan psyykkaaminen, mutta ennen kaikkea omien kannustaminen. Vastustajaa pitää saada horjuttaa myös mentaalipuolella, mutta ylilyöntejä nimittelyinä tms. ei pidä suvaita!

Kaikesta ei kuitenkaan pidä mieltään pahoittaa ja suurin osa sovitaan jo pelaajien kesken kättelyssä...
 
Viestejä
16
Ikäviä "yksittäistapauksia", joissa valitettavasti isoin ja merkittävin rooli on kyseisen seuran taustoilla. Kuten sanoin niin en tunne tapauksen yksityiskohtia, mutta mikäli on ollut luonteeltaan loukkaava tms. niin tästä pitäisi olla ensin yhteydessä vastustajan joukkueenjohtajaan ja pyrkiä selvittämään asia. Jos asia ei sitä kautta etene - yhteys liittoon.

Näitä keissejä on viimeisten vuosien aikana tupsahtanut tänne kuin sieniä sateella. Itse haluaisin säbämiehenä uskoa, että kyse olisi lähes poikkeuksetta vain häviön tuomasta paskasta olosta. Siitä tässä ei ole kyse vaan näitä ikävä kyllä putkahtelee ihan tuolta nuorimmista junnuista alkaen. Ja usein näitä kommenteja tulee voittavan joukkueen taustoista eli vaikka voitettiin, joku pelaaja sai kakkaa päällensä - tai jotain siltä väliltä!

Minä käyn katsomassa useita junnupelejä joka kausi! Taustaa minulla on lajista pelaajana, valmentajana ja säbäfaijana. Lajiin kuuluu vastustajan psyykkaaminen, mutta ennen kaikkea omien kannustaminen. Vastustajaa pitää saada horjuttaa myös mentaalipuolella, mutta ylilyöntejä nimittelyinä tms. ei pidä suvaita!

Kaikesta ei kuitenkaan pidä mieltään pahoittaa ja suurin osa sovitaan jo pelaajien kesken kättelyssä...
Se että vanhemmat menee vastustajan pelaajan henkilökohtaisuuksiin menee yli
 
Viestejä
2
Mitä mieltä ollaan tuosta sunnuntain Welhot-Sb heinola/mävi? Eikö me kuitenkin kaikki olla sitä mieltä että Welhot ovat sarjan kärki joukkuetta ja nyt menivät ja hävisivät.
 
Ei tainnut ihan näin mennyt nyt ainakin ku sarja alkaa puoli välissä olla
Eiköhän B-lohkon häntäpään joukkueet ole jo selvillä.
Kaikki muu onkin mukavasti auki. Puolet peleistä jäljellä ja 2. ja 5. sijan ero on vain yksi voitto. Eikä se kärkipaikkakaan vielä varma ole.
A-lohkossa alkaa kahden kärki jo erottumaan. Sielläkin on ylemmästä jatkopaikasta vielä taistelu kesken.
Tulee mielenkiintoinen syksy.
 
Viestejä
40
Saako toi Aatu Koivisto pelaa muka tuol papaksessa yhtäkkii? Kummiski tänä kautena pelannut tepsissä liigaa ja p22 SM sarjaa. Vähä jännä sillee.
 
Viestejä
16
Papas otti hyvän lähdön salbaa vastaan mutta koira puraisi itsensä tasoihin ja ohi.
Mielipiteitä tästä. Sm-karsintapaikka Salban omissa käsissä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös