Pääkallo.fi

Montako puolivälieräotteluvoittoa 5-8 sijat saavat yhteensä?

Montako puolivälieräotteluvoittoa 5-8 sijat saavat yhteensä?

  • 0-2

    Ääniä: 3 4.8%
  • 3-5

    Ääniä: 28 45.2%
  • 6-8

    Ääniä: 26 41.9%
  • 9-11

    Ääniä: 4 6.5%
  • 12 - 14

    Ääniä: 0 0.0%
  • 15 - 16

    Ääniä: 1 1.6%

  • Äänestäjiä
    62
  • Poll closed .
Viestejä
8,079
Lähtökohtaisesti ollaan varmaan kaikki yhtä mieltä siitä, että valtaosalle sijojen 5 - 8 joukkueista (TPS, SPV, Happee, LASB) tulee todella hankalat puolivälierät. Kuinka hankalat? Ei tarvitse eritellä mikä joukkue voittaa ja monta ottelua.

Toni Lötjönen sanoi neljä.
Jarmo Härmä sanoi kuusi.
Viime kaudella vastaus oli kuusi.

Minä sanon kolme.

Edit. Muistin tosiaan Classic - Oilers sarjan väärinpäin, eli Oilers oli sijalla viisi ja meni 0 - 4 jatkoon, eli yhteensä niitä voittoja oli kuusi, eikä kahta, kuten virheellisesti aluksi kirjoitin.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
97
Minä uskallan artokilposmaisesti väittää, että LASB on lähempänä ottaa Oilersilta yhden voiton kuin Happee Classicilta.

Ja mun papereissa Classic on selkeä mestarisuosikki. Saattaa jopa dominoida.
 
Viestejä
8,079
Minä uskallan artokilposmaisesti väittää, että LASB on lähempänä ottaa Oilersilta yhden voiton kuin Happee Classicilta.

Ja mun papereissa Classic on selkeä mestarisuosikki. Saattaa jopa dominoida.
Minustakin Classic on selkeä suosikki, mutta pidän täysin mahdollisena, että KrP voittaa välieräsarjan Classicia vastaan.

LASB saattaa tehdä muutamasta pelistä numerollisesti tiukan (esim. hävitä 5-3), mutta pidän silti todennäköisempänä Happeen kuin LASBin otteluvoittoa. Lähtökohtaisesti molemmat ennakoin kuitenkin molemmat 4-0 sarjoiksi. En millään usko ainakaan LASBin ottavan kahta voittoa.
 
Viestejä
337
Valintatilaisuushavaintoja (ei ollut suoraa ketjua tälle):
Olipahan tylsä meininki. Plusmerkkisenä Pentikäisen (eikös LASBista hän ollut äänessä) heitto, että Kainulaisten kulukorvausten takia kenties valitsivat LASBin. :)

Mistä johtuu, että joukkueet valitsevat suoraan sijoitusten mukaan, onko kärkijoukkueilla jokin keskinäinen sopimus asiasta? Rantalan kommentit olivat ihmeellisiä mielestäni: "Sijoitukset elivät loppuun asti, joten valittiin ihan suoraan runkosarjan kutonen". Kai nyt hyvänen aika miettivät, kuka vastustaja sopisi parhaiten, vaikka se sitten edelleen olisi sama valinta? Ehkä oli vain huonolla päällä tappiosta vielä, mutta eikö jotain psyykkaustakin kannattaisi heittää (koskee myös muita) vastustajalle?

Äkkiä roskakoriin tämä valintatilaisuus. Se on tämänhetkinen ajatukseni.
 
Viestejä
305
Taitaa olla 3 oikea lukema tähän. Tai sit Indians vie 4-2 ja lukema on 4, paljos se on viime vuoteen verrattuna?

Edit: Arto mainitsikin aloitusviestissä että 2, eli kilpailu on kiristynyt selvästi.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös