Pääkallo

Miesten liigaottelut 15.-21.9.

Illan KrP-OLS kokoonpanoista bongattua: Limingasta tulleet Eerik Lukkari ja Niko Tervo ovat Olssin avauskokoonpanossa. Lukkari ykköskentän vasempaan laitaan Ruonakankaan tilalle ja Tervo tekee liigadebyyttinsä maalilla. Haastava tilanne liigatasolla kokemattomalle mokelle, kun näädät pelaavat suunnilleen ykköskokoonpanolla.

KrP ON näköjään päästänyt ensimmäisissa peleissä paljon maaleja alivoimalla. Olisiko siinä oululaisten paikka iskeä ja yllättää?

En vieläkään osta tätä "TPS on ihan paska ja karsii sarjapaikastaan"-ideaa.

KrP - OLS 6-3

Olssi pysyi hyvin pelissä mukana kaksi ensimmäistä erää, mutta kolmannessa erässä KrP:n kärkiukot sitten näyttivät maalinteon mallia. Näätien ylivoimapeli on kyllä murhaavan tehokasta, mutta alivoima yhä vähän sakkaa. Iiro Rantaniemi oli maalilla mies paikallaan entistä seuraansa vastaan, maalikehikon hyvin avustamana - laskinko kolme riman kilahdusta. Jos OLS haluaa voittaa kärkijengejä, noista pitää laittaa sisään.

Niko Tervo hoiti tulikasteensa kunnialla, itse en laittaisi yhtäkään maaleista hänen kontolleen. Eerik Lukkari tekaisi maalin ensimmäisessä pelissään keltasinisten paidassa ja näytti minusta pysyvän suht hyvin liigavauhdissa mukana, joka lupaa hyvää tulevaisuuteen. Viime pelissä liekeissä ollut Olssin kolmoskenttä hyökkäsi hyvin näätien kolmosta vastaan, mutta tehot jäivät tänään piippuun.

Ja sieltä se TPS tulee löytymään maaliskuussa
Enpä itse tähän usko, mutta jää nähtäväksi. Alkukierrosten perusteella mm. FBC ja Ervi sen verran heikkoja, että TPS kerännee riittävästi pisteitä sarjapaikan suoraan säilyttämiseen.

Enpä itse tähän usko, mutta jää nähtäväksi. Alkukierrosten perusteella mm. FBC ja Ervi sen verran heikkoja, että TPS kerännee riittävästi pisteitä sarjapaikan suoraan säilyttämiseen.
Näissä on hyvä muistaa, että ei riitä, että TPS on heikentynyt, vaan sen pitää olla vielä huonompi kuin noiden muutaman muun.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Takaisin