Pääkallo.fi

Miesten liigan finaalisarja Oilers-Classic

Viestejä
825
Heikkilä nosti Astalan mailaa, Astala löi Heikkilän mailaa. Molemmat rikkoivat, mutta Classicin pelaaja ensin. Mielestäni siis esim. normi pelitilanteessa olisi pitänyt antaa Oilersille vapari, jos jommallekummalle jotain. Mielestäni meni oikein, mutta asiasta voi olla montaa mieltä.

Onnea Oilersille!
Ehkä nosti ehkä ei, pallo oli irti lavasta. Astalan hakkuu ihan eri luokkaa joka tapauksessa. Mutta pakko kai tuon on oltava se oikea/väärä tulkinta, että Heikkilä rikkoi eka. Muuten ei voi käsittää.
 
Viestejä
825
Noh aika paljon se korosti ja sehän on sun mielestä kanssa säälittävää? Vai meneekö taas vaan paidan värin mukaan?
Nyt en tosiaan valitettavasti pääse Salon pään sisään mihin sattui ja paljonko, enkä ole sanonut, että korostaminen olisi säälittävää vaikka ihailtavan tarkkaan vahditkin. Oliko sulla joku pointti? Etenkin jäähyyn, se lienee se olennaisin asia tilanteessa?
 
Viestejä
825
Eilen ainakin r.kainulaisrn korostus oli säälittävää...
Edelleen se kaatui eilen ihan itse. Vaikea ymmärtää? Katso tilanne vaikka uudestaan. Mun viestien haukkana vahtaaminen voi jonkun mielestä olla säälittävää. Musta se on koomisen hauskaa ☺️

-----------------------

Molemmat pelasi mestaruuden arvoisen vaikkakin vaihtelevan sarjan. Vaikka puhuttavia tilanteita tulee niin neljä voittoa ottava antaitsee mestaruuden, nyt se oli Oilers. Hopea ja Pirkanmaan herruus ei ole mestaruus, mutta ei häpeäkään.
 
Viestejä
101
Nyt oli taas tutun huono analyysi 👍 Ei sua oikeasti edes kiinnosta miten tilanteet menee saati perustella ja ymmärrän miksi ☺️ Mutta kautta rantain myönnät, että Rasmus filmasi &Rasmuksen jäähy tänään meni oikein. Tämä riittää mulle 😁
Voit ymmärtää kaiken kuten itse haluat jos se auttaa jaksamaan ei muuta ku rantapallo ja pyyhe kainaloon ja kesälomille
 
Viestejä
825
No niin, sellainen se oli tämä kausi.
Clasu nosti profilliaan reilusti edellisestä, mutta nyt oli Öljymiesten vuoro.

Onnea Oilersille Suomen Mestaruudesta!


Ja sen verran... että jos ei Classic, niin käy kyllä Oilersinkin mestaruus.
Tämä kyllä. Kaikki Oilersin pelaajat ei niin miellytä, mutta moni miellyttää ja kovalla työllä nousi vuosien aikana mestariksi. Jos voitat 4 finaalia niin olet yksinkertaisesti parempi.
 
Viestejä
825
Voit ymmärtää kaiken kuten itse haluat jos se auttaa jaksamaan ei muuta ku rantapallo ja pyyhe kainaloon ja kesälomille
Hehe, jostain syystä et pysty sanomaan selkeästi niin silloin totuus mielipiteestä pitää lukea rivien välistä ja tämä vaan vahvistaa sitä ☺️. Ketä muuten kannatat vai puhtaasti negaation kautta liikkeellä?

Loma tosiaan alkaa faneillakin ja aurinko paistaa + vahva kausi C:ltä ja muidenkin reilua antaa voittaa välillä, mikäs tässä 💪
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
595
Onnea Espooseen! Paras seitsemästä sarjaa ei koskaan voiteta tuurilla. Espoolaisilla on mahdollisuus rakentaa jonkinlaista dynastia. Toki Rasmus ja joku muukin ehkä poistuu joukkueesta, mutta kovia on tulossa sisäänkin. Öljy on ensi kaudellakin se kovempi Espoon joukkueista. Classicin ensi kausi on arvoitus. Varmaankin kentällisen verran vakioäijiä lähtee. Jotain toki tulee tilallekin. Vieläkö Kivilehto saa jatkaa vai menikö hänen näytönpaikkansa jo?
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös