Pääkallo.fi

Miesten liigan finaalisarja Oilers-Classic

Viestejä
819
Itse asiassa pallo ei enää liikkunut kun Salo antoi sen, mutta saattoi hyvin näyttää siltä tuomarin silmään.

Faneista, meitä oli Classicin penkin takana vajaat 10, osa seuran väreissä osa ei. Vaikea sanoa oliko jo aiemmin mainittujen lisäksi "tunnistamatonta porukkaa". Mutta aika tasa Oilersin kanssa pelipaitafanit jo junnuja ei lasketa 😊
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
740
Tuota ihmettelin itsekin. Luulen että Tuomari hylkäsi, kun antoi sen niin selkeästi liikkuvaan palloon.

Ruudun lähetyksessä selostaja kertoi kysyneensä toimitsijapöydältä syytä, ja sieltä oli vahvistettu väärä paikka. Sekin myös mielenkiintoista, että yleensä nämä vaparit uusitaan, ilman että suunta vaihtuu. Nyt kuitenkin jatkettiin Oilersin vaparilla.
 
Viestejä
819
Jäät näytti olleen kyllä polven yläpuolella, ehkä taas ensi pelissä mukana. Metallikehykset on kyllä upea juttu. Ja seinäpehmusteetkin taitaa olla vaan pään korkeudella vai onko se musta osakin pehmeää?
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
288
Ruudun lähetyksessä selostaja kertoi kysyneensä toimitsijapöydältä syytä, ja sieltä oli vahvistettu väärä paikka. Sekin myös mielenkiintoista, että yleensä nämä vaparit uusitaan, ilman että suunta vaihtuu. Nyt kuitenkin jatkettiin Oilersin vaparilla.
Mulla meni tää tilanne vähän ohi paikan päällä mutta olin itse siinä uskossa että olisi ollut saatto tms. koska miksi muuten olisi käännetty Oilersille? Mutta jos kerran toimitsijapöydältä vahvistettu asia niin outoa on kyllä.
 
Viestejä
346
Tuo Salon vaparitilanne oli siitäkin erikoinen tilanne ainakin TV:stä katsottuna, että Salo ei vaikuttanut kyselevän mitään siitä tuomiosta tuomarilta (ehkei edes jälkeenpäin?). Yleensä jokaisen tuomion jälkeen hänellä on kyllä ollut asiaa tuomarille, en tiedä onko tällä kaudella tahti sitten muuttunut.
 

joelsiltanen

Ylläpidon jäsen
Viestejä
5,761
Viestejä
74
Classic on ilmeisesti aloittanut jo lobbaaamisen sen suhteen, että Bläk Boksissa pelataan kausi loppuun.

Mukana pika-analyysi aiheesta:

On myös urheilun perusarvoja vastaan, että lajin pääsarjan finaaleita pelataan hallissa, missä kattokorkeus on luokkaa perunakellari ja pääkamera kuvaa olkapään korkeudelta toiselta puolelta kenttää..
 
Viestejä
94
BläkBoksiin ei kyllä millään mahdu 2000 katsojaa. Eiköhän F-Liiga (taas) taivu Passon edessä.
 
Viestejä
50
Tuolta hallista voisi ihan hyvin nyt poistaa nuo näkyyvyyttä estävät pilaarit viimeisiin peleihin. Saataisiin ehkä 10 istumapaikkaa lisää. Ehkä sitten saataisiin tuo 2000 paikkaa täyteen?
 
Viestejä
140
Tuolta hallista voisi ihan hyvin nyt poistaa nuo näkyyvyyttä estävät pilaarit viimeisiin peleihin. Saataisiin ehkä 10 istumapaikkaa lisää. Ehkä sitten saataisiin tuo 2000 paikkaa täyteen?
Miks? Se hän on Suomen siistein ja paras halli. Eikä se jo liitossa asti lähes hehkutettiin.
 
Viestejä
819
Hallissa on rajoitteensa, mutta yhtä aika huvittavia nämä "huono halli...perusarvot..katsoa telkkarista". Itse ainakin nautin urheilusta enemmän paikan päällä kuin sohvalla. Ja paikan päällä urheilu ja katsominen jos mitkä ovat urheilun perusta, joita ilman koko urheilua ei ole. Ainakaan sellaisena kun sen tunnemme.

Niin tai näin, onneksi meillä selkeästi runsaasti upeita halleja kun Black box on hirveä.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
74
Hallissa on rajoitteensa, mutta yhtä aika huvittavia nämä "huono halli...perusarvot..katsoa telkkarista". Itse ainakin nautin urheilusta enemmän paikan päällä kuin sohvalla. Ja paikan päällä urheilu ja katsominen jos mitkä ovat urheilun perusta, joita ilman koko urheilua ei ole. Ainakaan sellaisena kun sen tunnemme.
Samaa mieltä, mutta tuo halli on paikanpäällä seuraavallekkin aivan järkyttävä.
 
Viestejä
297
Ikävää et pelailee idea parkissa mut ei tampereelta löydy hallia missä olis 2000 vetävä halli. Eiköhän passo olis viennyt joukonsa sinne jos olis ollut mahikset. Tästä jaksetaan jauhaa vuodesta toiseen!
 
Viestejä
297
Yleensä halliin missä olis paremmat näkymät katsojille niin katsomossa kun ruudussa. Pieni lisäys edelliseen.
 
  • Tykkää
Reaktiot: FBI
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös