Pääkallo.fi

Miesten liigan finaalisarja Oilers-Classic

Viestejä
826
Lammiselle voimia
Kyllä se maila korvaankin sattuu, mutta tuskin enää. Ei olisi sattunut toki ollenkaan ellei Raamus olisi repinyt Lammisen paidasta ja filmannut yhtä aikaa.

Hieno läpivienti ja tehokkuus Classicilta, huomenna samaa. Kuten studiossa todettiin Oilers on taas vaihteeksi Classicin armoilla (ainakin jos näin mennään) Kaksinkamppailut ja veskaripeli 100-0 ja katkotkin lähelle. Toki niissä Oilers antoi kivasti siimaa ☺️
 
Viestejä
101
Kyllä se maila korvaankin sattuu, mutta tuskin enää. Ei olisi sattunut toki ollenkaan ellei Raamus olisi repinyt Lammisen paidasta ja filmannut yhtä aikaa.

Hieno läpivienti ja tehokkuus Classicilta, huomenna samaa. Kuten studiossa todettiin Oilers on taas vaihteeksi Classicin armoilla (ainakin jos näin mennään) Kaksinkamppailut ja veskaripeli 100-0 ja katkotkin lähelle. Toki niissä Oilers antoi kivasti siimaa ☺️
Joo voihan se vähän tuntua mut jos sama kaveri yrittää itse ajella selkään ja menee tilanteisiin kyynärpää edellä mut samalla itse heittäytyy maahan jos joku vähän koskee...
 
Viestejä
432
Olipa huono eka erä koko Oilersilta ja Laaksolta. Siihen tuo peli ratkesi, varsinkin kun Classic pelasi hiukan erinäköistä johtoasemapeliä kuin Oilers on pelannut. Paljon jäi Oilersille parannettavaa jos meinaavat vielä huomenna voitosta taistella.

Laitilalta aika dominoiva esitys, teki hyökkäyspäässä välillä mitä huvitti ja tehokkuuskin kohdillaan. Ihmettelen, että vasta nyt laittoivat takas hyökkääjäksi, kun parhaat avut näyttää kuitenkin siellä päässä olevan.
 
Viestejä
826
Joo voihan se vähän tuntua mut jos sama kaveri yrittää itse ajella selkään ja menee tilanteisiin kyynärpää edellä mut samalla itse heittäytyy maahan jos joku vähän koskee...
Niin mitä? Nyt en tiedä kenen selkään on ajeltu. Varmaan monenkin, mutta siksi siellä on tuomarit. Joiden läpivienti ei toki ollut priimaa vaikka peli ei kuuma ollutkaan.
 
Viestejä
826
Nii sitä vaan et lammiselle voimia jos pelaat rottaa nii turhaa itkeä ja kitistä jos itseään sattuu
Kipua ei saa näyttää 🤣? Muutenkin kohtuu väsynyt aihe. Nimeä pelaaja, joka ei joskus olisi hakenut etua tuomareista ja antanut tuomareille palautetta jos on itse mielestään kokenut vääryyttä.
 
Viestejä
826
😂Tulkinta se on tuokin ja jossittelu/spekulointi se vasta nannaa onkin.
Ei se ole tulkinta vaan noin se tilanne meni vai ei? Ja sehän se tylsää olisikin jossei pelit tarjoaisi mitään spekuloitavaa/jossiteltavaa?

Kieltämättä Laitilan olisi voinut jo aiemmin siirtää hyökkääjäksi pyörittämään ja tuottamaan tulosta. Hyvä alakerrassakin, mutta siellä pelityyliin auttamatta aika ajoin kuuluvat menetykset on helposti kalliita.

Noin muutenkin piristävää, että on laottu kahdessa viime pelissä kauempaakin. Ja yläkerrassa jauhaminen on tietenkin tehokkaampaa kun pallon ja pallottomien liikkeet on ripeitä kuten tänään. Johtoasemapelaaminenkin mintissä, tästä on erittäin hyvä jatkaa 👍
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
101
Kipua ei saa näyttää 🤣? Muutenkin kohtuu väsynyt aihe. Nimeä pelaaja, joka ei joskus olisi hakenut etua tuomareista ja antanut tuomareille palautetta jos on itse mielestään kokenut vääryyttä.
Kyseisellä pelaajalla muiden pelaajienkin mielestä omat säännöt. Saa antaa mailaa ja ottaa selästä mielensä mukaan, jos sama kohdistuu lammiseen ollaan heti maassa makaamassa
 
Viestejä
70
Laitilalta aika dominoiva esitys, teki hyökkäyspäässä välillä mitä huvitti ja tehokkuuskin kohdillaan. Ihmettelen, että vasta nyt laittoivat takas hyökkääjäksi, kun parhaat avut näyttää kuitenkin siellä päässä olevan.
Upea esitys, selvästi nautti pelaamisesta ja näyttää siltä ulospäin että hän itse haluaakin pelata hyökkääjänä.
 
Viestejä
180
Ketjunmuutokset vaikuttavat joskus reippaasti.
Tällä kertaa positiivisesti.
Ilo ollut seurata myös C22 jengiä, mestaruus vakuuttavalla tavalla.
Ai miksi, sieltä tullee se seuraava sukupolvi pelimanneja.

Tässähän sarjassa on taas kaikki auki, tuli arvoisensa finaalit.
 
Viestejä
826
Eli tässä tilanteessa jossa kainulaiselle annettiin kontakti ja vähän korosti sitä se on silloin hänen syytänsä mutta jos Lamminen tekee samaa nii se on ok koska kaikki tekee niin?
Ihan normaalia maalinedustapelaamista jota "vähän korosti" ja samalla repi kolmannen pelaajan paitaa 🤣? Hieno olkiukko hei muutenkin.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
826
Kyseisellä pelaajalla muiden pelaajienkin mielestä omat säännöt. Saa antaa mailaa ja ottaa selästä mielensä mukaan, jos sama kohdistuu lammiseen ollaan heti maassa makaamassa
Jaahas, kenen muiden pelaajien mukaan omat säännöt 🙈😱? Kaikkien? Kovaa pelaa, mutta kyllä tuolla ylipäätään saa keväällä aika kovaa pelata. Hyvällä prosentilla Lammisenkin ylikovat pelaamiset pois otetaan. Mutta mä en jaksa tätä koko pelin kannalta epäolennaista nyhertämistä. Joidenkin viestit on isommalla prossalla negaa mikroskoopilla.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös