Pääkallo.fi

Miesten F-liigan finaalisarja Nokian KrP-TPS

Viestejä
849
Miten täällä on saatu jostain Näätämafiasta (kuka nyt sitten haluaa liittää itsensä tai pienen lapsensa mafiaan on eri juttu) liigan ainoa faniryhmä? Joka tosiaan ilmestyy kolosta kevään viimeisiin peleihin ja katoaa koloon taas niiden jälkeen. Hyvä kun on ääntä, mutta itse en todellakaan tuollaista muutaman viikon settiä vielä laske faniryhmäksi.
 
Viestejä
1,149
Viime perjantaina kun kirjoitin tänne muutamat tärpit ja asiat missä TPS:n pitää onnistua, niin ne meni varmaan kaikki vihkoon. 😂 Siispä tällä kertaa kirjoitan vain sen, että YRITETÄÄN olla antamatta KrP:lle neljää eteen, niin on helpompi ottaa tästä pelistä voitto.

Mukavaa salibandyiltaa kaikille, muistakaa nauttia näistä isoista peleistä! 🖤
 

Näätärokkaaja

Itse tykkään Näätäryhmän toiminnasta. Ne "vitun pelle"-huudot jne. vaan mun mielestä ei kuulu kannustamiseen. Ei missään lajissa. Ehkä sitten olen sen verran "boomer" tässä aiheessa.

Viime perjantaina kun kirjoitin tänne muutamat tärpit ja asiat missä TPS:n pitää onnistua, niin ne meni varmaan kaikki vihkoon. 😂 Siispä tällä kertaa kirjoitan vain sen, että YRITETÄÄN olla antamatta KrP:lle neljää eteen, niin on helpompi ottaa tästä pelistä voitto.

Mukavaa salibandyiltaa kaikille, muistakaa nauttia näistä isoista peleistä! 🖤
Ja jos tosiaan palattais itse aiheeseen, niin tänäänKIN iso ilta. On nää huikeita hetkiä. Toki toivon, että Näätä matkustaa Pojan kanssa Turusta kotiin tänään, mutta en pistäisi Hakametsän perjantai-iltaakaan pahakseni.

Kevät ❤️
 
Viestejä
43
Tää kertoo kyllä olennaisen ihmisten asenteista. Jollain joukkueella on pleijareissa faniryhmä --> "väärin kannatettu", "gloryhunterit", "mites runkosarja", "ne on pikkulapsia". Mun mielestä hienoa kun tosipeleissä pleijareissa on ääntä ja kannatusta. Voidaan kutsua näitä myös vaikka "kahden kuukauden gloryhunter ryhmiksi" jatkossa niin ei tule osalle mielipahaa.

En oo kenenkään muun joukkueen faneilta kuullut koko pelin kestävää laulamista, chantteja ja kannatusta niin sen vuoksi kutsuin tätä porukkaa hieman kärjistäen ainoaksi faniryhmäksi.
 
Viestejä
849
Sun viesti kertoo tahallisesta väärinymmärtämisestä. Se on hienoa, että ääntä on, mutta sitä on ollut aiemmin ja tänäkin keväänä muuallakin. Kyllä, näädillä on ollut isoin ja äänekkäin porukka muutamassa viime pelissä. Kaikki on plussaa paitsi mauttomuudet,
 
Viestejä
502
Onko tää laji oikeesti niin pehmee, että ei olla tommoseen uuteen hienoon faniryhmään valmiita? Joku sanoo pahan sanan ja kaikilla nuppi sekasin? Yhyhy

Mun mielestä on hienon oloinen kannattajaryhmä kyseessä. Neon faneja eli fanaattisia kannattajia eikä mitään aitioiden pukumiehiä. En nyt ihan teidän keskustelusta päässyt jyvälle, että mistä puhutte, mutta on varmaan ok jos välillä pääsee joku paha sana fanin suusta.

Onko kyseessä muuten kenties kaikkien aikojen faniryhmä mitä on salibandyssä nähty? Ja siltikin halutaan etsiä niitä ikäviä juttuja?

Varmasti on väitteessäs osittain perää. Mutta eipä noista chanteistä saa ikinä 100% selvää ellet oo ihan fanikatsomon vieressä.

Ja mitä kuuluvuuteen tulee, niin on myös pieni ero, että onko kyseessä koti vai vieraspeli. Kotipelissä yli 100 fania, vieraissa ehkä ollut 30 luokkaa? No jos tänään olis jo yli 50 niin alkaa kuulumaan koko hallissa. Ei muuten tepsikään fanihuudot vieraissa liieemmin kuulunu…
Tänää noi pari bussillista säntää turkuun, eli satkua lähellä ollaan!
 
Viestejä
502
Miten täällä on saatu jostain Näätämafiasta (kuka nyt sitten haluaa liittää itsensä tai pienen lapsensa mafiaan on eri juttu) liigan ainoa faniryhmä? Joka tosiaan ilmestyy kolosta kevään viimeisiin peleihin ja katoaa koloon taas niiden jälkeen. Hyvä kun on ääntä, mutta itse en todellakaan tuollaista muutaman viikon settiä vielä laske faniryhmäksi.
Onhan nää Raholassa olleet jo ennen pleijareita, joskin hiukan pienemmällä rykmentillä ja enempi nuorempaa osastoa. Mutta ei mulla ainakaan tuu mieleen kovin montaa erityisen erottuvaa porukkaa, jotka ois edes playoffeissa lähteneet vieraisille. Turusta finuissa jokunen ollut.
 
Viestejä
188
Edellisessä pelissä TPS esitti reseptin pysäyttää KooÄrPee.
Pallonhallintaa mahdollisimman paljon, ynnä ainakin kaksi äijää alhaalla koko ajan torjumassa vastiksia. Ynnä parempi peittopeli ettei pallot tule molselle saakka.
Tosin KRP silti munasi ainakin kolme selvää paikkaa vastahyökkäyksistään.
Nyt on siis Kainun vuoro keksiä uusia lääkkeitä miten ettiinpäin nyt.
TPS jatkanee samalla kaavalla.
 

Näätärokkaaja

Edellisessä pelissä TPS esitti reseptin pysäyttää KooÄrPee.
Pallonhallintaa mahdollisimman paljon, ynnä ainakin kaksi äijää alhaalla koko ajan torjumassa vastiksia. Ynnä parempi peittopeli ettei pallot tule molselle saakka.
Tosin KRP silti munasi ainakin kolme selvää paikkaa vastahyökkäyksistään.
Nyt on siis Kainun vuoro keksiä uusia lääkkeitä miten ettiinpäin nyt.
TPS jatkanee samalla kaavalla.
TPS esitti sen reseptin ekassa ja viidennessä pelissä. Peleihin 2-4 Kainulainen keksi jonkun reseptin. Peli 6 reseptit katsellaan.

Jos tulee se kuuluisa seitsemäs, niin siinä sitten varsinaisesti mitään reseptejä enää tarvitakkaan. Tai sitten niitä tarvitaan todella paljon. Se on aivan oma maailmansa se.
 

Näätärokkaaja

Onhan nää Raholassa olleet jo ennen pleijareita, joskin hiukan pienemmällä rykmentillä ja enempi nuorempaa osastoa. Mutta ei mulla ainakaan tuu mieleen kovin montaa erityisen erottuvaa porukkaa, jotka ois edes playoffeissa lähteneet vieraisille. Turusta finuissa jokunen ollut.
Okei. Sitten ovat olleet varmaan omissa reeneissään Raholan peräkentillä, mutta Raholassa kuitenkin 🤷‍♀️
 

Näätärokkaaja

Miksi kuulostaa lähetyksen välityksellä että tuolla hallissa huudettaisiin "Oulun Kärpät" :unsure:
 

Näätärokkaaja

Miten vaan, mutta lähetykseen kuuluu huomattavasti kovempaa KrP:n fanilauman äänet kuin Turun. Riippuu toki myös siitä, että missä on lähetyksen kenttämikit.

Itse pelistä. Ei sanottavaa. Haisee seiskapeliltä

EDIT: No nyt kuului: Tee-Pe-Äs...Taptaptap....Tee-Pe-Äs...Taptaptap.

Tosta varsinaisesta Tepsin "fanikatsomosta" ei oo kyllä vikaan kymppiin kuulunut pihaustakaan liveen. Ennen sitä en ollut paikalla.

Maalit kuitenkin Turulle 1-0 ja se on se millä merkitystä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös