Mahoney
Saa leivottua.Saataisiinkohan tällä samalla "moraalinen koska kuumin"-logiikalla leivottua Happeesta välieräjoukkue?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saa leivottua.Saataisiinkohan tällä samalla "moraalinen koska kuumin"-logiikalla leivottua Happeesta välieräjoukkue?
Kyllä itse pitäisin Happeeta moraalisena mestarina. KrP sai parista tuomarivirheestä apua, joten Happee oli moraalisesti siinä sarjassa parempi ja Classic-KrP oli numeroiden valossa sen verran tiukka, että myös kuvitteellinen välieräsarja Classicin ja Happeen välillä kääntyy moraalisesti Happeelle. Ja runkosarjan lopputulosten perusteella Happee olisi voittanut mestaruuden, koska keskinäiset pelit menivät heille tehtyjen maalien perusteellaSaataisiinkohan tällä samalla "moraalinen koska kuumin"-logiikalla leivottua Happeesta välieräjoukkue?
Tätä samaa logiikkaa käyttämällä joku voisi sanoa, että SPV ei ollut Cup-mestaruuden arvoinen, sillä se ei ollut finaalissa eränkään verran kuumempi joukkue. Tai jos muistellaan vuotta 2015, kun eivät liigafinaaleissa johtaneet ottelusarjaa minuuttiakaan. Eivät ilmeisesti olleet mestaruuden arvoisia silloinkaan.Välierä oli moraalinen finaali siksi, että siinä kohtasivat kevään kaksi kuuminta joukkuetta. Tämä ei vie mitään pois Classicilta, Oilers ei ollut oikea joukkue finaaliin. Eivät olleet edes hopeanarvoisia.
Tätä samaa logiikkaa käyttämällä joku voisi sanoa, että SPV ei ollut Cup-mestaruuden arvoinen, sillä se ei ollut finaalissa eränkään verran kuumempi joukkue. Tai jos muistellaan vuotta 2015, kun eivät liigafinaaleissa johtaneet ottelusarjaa minuuttiakaan. Eivät ilmeisesti olleet mestaruuden arvoisia silloinkaan.
Melko ristiriitaista puhetta näissä sinun viesteissäsi. Nyt siis Oilers ansaitsikin finaalipaikan, mutta vielä eilen hetki sitten olit sitä mieltä, että eivät olleet edes hopean arvoisia?Aika huonoa logiikkaa rinnastaa joukkuetta, joka voitti oman finaalinsa/finaalisarjansa joukkueeseen, joka hävisi oman finaalisarjansa 4-0. Vai miten tuloksen kunnioittamisen kanssa nyt oli?
Tottakai Oilers ansaitsi finaalipaikkansa pelaamalla itsensä sinne. Yksi play-off kevään kantavia teemoja on se, kuinka joukkue pystyy säilyttämään tasonsa tai parantamaan peliään loppukautta kohden. Tänä vuonna Classic ja Krp onnistuivat siinä Oilerssia ja Tepsiä paremmin.
Yksi selvä kakkonen jäi viheltämättä torstain pelissä.
Kivilehto astuu tahallaan pallon rikki sen jälkeen kun Oilersille vihelletään vapari.
2. erä ajassa 9.30.
Tuomari ihan vieressä, oli varmaan fokus jossain ihan muualla.
Melko ristiriitaista puhetta näissä sinun viesteissäsi. Nyt siis Oilers ansaitsikin finaalipaikan, mutta vielä eilen hetki sitten olit sitä mieltä, että eivät olleet edes hopean arvoisia?
Et siis ymmärrä pointtiani. Tottakai Oilers ansaitsi paikkansa finaalissa, koska tiensä sinne selvitti. Pelillisesti se ei kuitenkaan ollut kevään toiseksi paras. Mutta niin tai näin. Mitalit on jaettu! Uutta kautta kohti!
Ja tämän pystyy toteamaan miten? Jos Oilers ja KrP aloittaisivat tänään paras 7 sarjan, niin kyllä minä rahani laittaisin edelleen Oilersin puolesta.Tottakai Oilers ansaitsi paikkansa finaalissa, koska tiensä sinne selvitti. Pelillisesti se ei kuitenkaan ollut kevään toiseksi paras.
Ja tämän pystyy toteamaan miten? Jos Oilers ja KrP aloittaisivat tänään paras 7 sarjan, niin kyllä minä rahani laittaisin edelleen Oilersin puolesta.
Jos mummolla olis pallit...
Itse jossittelet, että KrP olisi ollut pelillisesti toiseksi paras joukkue. Onko toisen jossittelu suotavampaa, kuin toisen?
Minä olen mennyt vähän hämmilleni tästä keskustelusta, joten voisiko joku nyt ystävällisesti laittaa miesten F-liigaan oikeat lopulliset sijoitukset?
En jossittele millään toteutumattomilla ottelusarjoilla. Perustan näkemykseni vain juuri nähtyyn. Oilers hävisi neljä viimeistä peliään. KrP ahdisti mestarit 7. peliin ja vei vielä pronssipelinkin.
Enkä ole edes mikään KrP-fani. Mieluisin vaihtoehto olisi ollut, että Oilers olisi vienyt kannun.
Welhot voitti OLSin heidän viimeisessä kohtaamisessa. Eli Welhot on parempi kuin Classic. Moraalinen F-liigan voittaja Kuopiosta vie siis kannun mukanaan divariin.OLS vei Classicin jatkoajalle, Oilers ei. Hopeamitalit voi toimittaa minun puolestani Ouluun.
Itsekin perustan näkemääni. KrP ahdisti mestarit, mutta samalla se viritti Classicn mestaruusjunan. Eihän KrP:llä ollut mitään saumaa sen jälkeen, kun Classic sai pelinsä uomiin ja ratkaisupelit meni lopulta kuuden maalin erolla Classicille.En jossittele millään toteutumattomilla ottelusarjoilla. Perustan näkemykseni vain juuri nähtyyn. Oilers hävisi neljä viimeistä peliään. KrP ahdisti mestarit 7. peliin ja vei vielä pronssipelinkin.