Pääkallo.fi

Miesten F-liigakausi 2022-23

Viestejä
8,084
Kuten Eräviikinkien vastineesta liiton tiedotteeseen sai lukea niin ErVi ei vienyt asiaa eteenpäin muuten kuin kysymällä miten asia etenee. Epäilen että tässä on sama juttu.
Pääkallon mukaan:
EräViikingit ei ole kuitenkaan luovuttanut, vaan se on vienyt Pääkallon tietojen mukaan asian Salibandyliiton liittohallituksen käsiteltäväksi.
 

Maalintekijä

Säännöt on säännöt. Laki on laki.
Ei satunnaisia tulkintoja.
Riippumatta siitä missä tilanteessa kukin joukkue on- on ehdottoman tärkeää että säännöistä pidetään kiinni. Pitemmässä juoksussa ainoa uskottava vaihtoehto.
 
Viestejä
8,084
Säännöt on säännöt. Laki on laki.
Ei satunnaisia tulkintoja.
Riippumatta siitä missä tilanteessa kukin joukkue on- on ehdottoman tärkeää että säännöistä pidetään kiinni. Pitemmässä juoksussa ainoa uskottava vaihtoehto.
Olen samaa mieltä, mutta silti on sanottava, että pitäisi joku linja pitää seurojenkin puolella. Sellainen "no aivan sama, ei me keskitytä, päättyy miten päättyy, ei kiinnosta"-puhe toiselta puolelta ja toiselta jumalaton rummutus kaikkiin mahdollisiin valitusasteisiin. Minusta tässä pitäisi olla johdonmukainen. Joko asialla on merkitystä tai sitten sillä ei ole.
 
Viestejä
421
Olen samaa mieltä, mutta silti on sanottava, että pitäisi joku linja pitää seurojenkin puolella. Sellainen "no aivan sama, ei me keskitytä, päättyy miten päättyy, ei kiinnosta"-puhe toiselta puolelta ja toiselta jumalaton rummutus kaikkiin mahdollisiin valitusasteisiin. Minusta tässä pitäisi olla johdonmukainen. Joko asialla on merkitystä tai sitten sillä ei ole.
Onko tästä muuta faktaa kuin Pääkallon uutinen? Niinpä....
Edellinenkin tiedotus ja uutisointi ei ihan pitänyt paikkaansa.
 
Viestejä
8,084
Onko tästä muuta faktaa kuin Pääkallon uutinen? Niinpä....
Edellinenkin tiedotus ja uutisointi ei ihan pitänyt paikkaansa.
Kieltämättä pohjaan nämä näkemykseni Pääkallon uutisointiin.

Jos ErVi tosissaan hakee pisteitä tuosta pelistä, niin se on ihan ok. Niin minäkin tekisin.
 
Viestejä
467
Näinhän se menee. Pelin jälkeen otetaan urheilullinen näkökulma, eli parempi voitti eikä tuolla yhdellä pelaajalla ollut mitään merkitystä lopputulokseen. Tää on meille ihan ok.

Kun runkosarja on päättymässä, niin huomataan, että nuo 'ilmaiset' lisäpisteethän pelastaa meidät putoamiselta. Meteliä päälle ja juristit liikkeelle!
 
Viestejä
42
Näinhän se menee. Pelin jälkeen otetaan urheilullinen näkökulma, eli parempi voitti eikä tuolla yhdellä pelaajalla ollut mitään merkitystä lopputulokseen. Tää on meille ihan ok.

Kun runkosarja on päättymässä, niin huomataan, että nuo 'ilmaiset' lisäpisteethän pelastaa meidät putoamiselta. Meteliä päälle ja juristit liikkeelle!

Kyllähän se huvittaa kun "maailman suurin salibandyseura" joutuu turvautumaan kabinettipeliin säilyttääkseen sarjapaikan.

Kertoo kaiken lajista ja nhl-tuotteesta.
 

joelsiltanen

Ylläpidon jäsen
Viestejä
5,768
Pahoittelut, meni sekaisin nuo vastineet ja uutisoinnit ja tiedotteet. Liiton tiedotteessa näytti olevan muunlaista tietoa kuin mitä tuli sen jälkeen ilmi. Osoittaa vaan kuinka sekava soppa tämä on.
Juu ei mitään. Soppa on tosiaan sellainen, että on putoillut muutaman kerran käreyiltä.

Tuohon teidän keskusteluun voin kommentoida sen verran, että soitin EV-edustajalle to iltapäivällä 23.2. Heidän vastineessaan taisi olla, että asian mahdollinen eteneminen selkesi vasta tuona iltana. Itsekin olin soittohetkellä sellaisessa käsityksessä, että asia ei ole missään käsittelyssä.

En osaa sanoa varmaksi, mutta ehkä se selittää nuo kommentit, sillä EVlle oli kaiketi aiemmin (20.2) sanottu, että asiaa ei käsitellä ollenkaan.

Sinänsä asialla ei mielestäni väliä, sillä kyllähän EV:llä on täysi oikeus edistää asiaa - sanoi yksittäinen seuran edustaja mitä sanoi.
 
Viestejä
16

Vähän liittyen ylläolevaan juttuun.. Mielenkiintoista jos Niemelä saa pelikieltoa ja on pois runkosarjan viimeisestä pelistä Oilersia vastaan niin miten käy TPS:n taistelu runkosarjan voitosta? Molemmat edelliset pelit ovat olleet maalin pelejä jotka kääntyneet TPS:n voittoon..

Ervi-Krp saaga jatkuu edelleen ja jos se sotku kääntyy ervin "voitoksi" nii tuleeko classic "puskista" ja voittaa runkosarjan?
 
Viestejä
1,149
Kyllähän se huvittaa kun "maailman suurin salibandyseura" joutuu turvautumaan kabinettipeliin säilyttääkseen sarjapaikan.

Kertoo kaiken lajista ja nhl-tuotteesta.
Kiinnostavaa miten monella eri tavalla nämä asiat voi nähdä. Se, että "maailman suurin salibandyseura" joutuu taistelemaan kynsin hampain sarjapaikastaan, kertoo mielestäni tästä NHL-tuotteesta pelkkää hyvää. Sarja ja laji pohjautuu urheiluun ja siitä saatuun tulokseen, eikä edes isoilla seuroilla ole sinne vapaalippua. Lisäksi se kielii sarjan kovasta tasosta joukkueiden tiivistämisen jälkeen.

Itse arvelin alkukaudesta, ettei yksikään joukkue ei tipu tällä kaudella sarjasta. Pysyn kannassani ja ennen kuin joku huomauttaa, niin kyllä, karsintapelit ovat arvaamattomia. Putoaminen on mahdollista jopa kahdelle joukkueelle, mutten itse usko, että niin tapahtuu tällä kaudella.
 
Viestejä
42
Kiinnostavaa miten monella eri tavalla nämä asiat voi nähdä. Se, että "maailman suurin salibandyseura" joutuu taistelemaan kynsin hampain sarjapaikastaan, kertoo mielestäni tästä NHL-tuotteesta pelkkää hyvää. Sarja ja laji pohjautuu urheiluun ja siitä saatuun tulokseen, eikä edes isoilla seuroilla ole sinne vapaalippua. Lisäksi se kielii sarjan kovasta tasosta joukkueiden tiivistämisen jälkeen.

Itse arvelin alkukaudesta, ettei yksikään joukkue ei tipu tällä kaudella sarjasta. Pysyn kannassani ja ennen kuin joku huomauttaa, niin kyllä, karsintapelit ovat arvaamattomia. Putoaminen on mahdollista jopa kahdelle joukkueelle, mutten itse usko, että niin tapahtuu tällä kaudella.

Tarkoitin omalla viestilläni sitä, että kun pelaamalla ei sarjapaikkaa saada varmistettua ja karsintapeikko kurkkii olan yli, niin viedään asia viimein eteenpäin.

Tämähän olisi voinut tehdä jo heti pelin jälkeen tai vaikka seuraavana päivänä kun tämä asia tuli tietoon.

Korjatkaa jos olen väärässä ja asia on viety jo silloin eteenpäin, mutta nyt olen ymmärryksessä Evin:n vieneen tämän asian vasta nyt käsittelyyn.

Olen samaa mieltä sarjan tasaisuudesta ja siitä, että toinen tai jopa kummatkin karsimaan joutuvista joukkueista voivat tippua, mutta NHL-tuotteeksi taas ihmeellistä sekoilua.

Säännöt on sääntöjä ja niitä pitää noudattaa, mutta olenko nyt aivan hakoteillä siinä, että Krp on kysynyt liitolta miten pelaajat saavat missäkin sarjassa pelata ja sieltä on sitten neuvottu väärin?
 

yyz

Viestejä
663
Korjatkaa jos olen väärässä ja asia on viety jo silloin eteenpäin, mutta nyt olen ymmärryksessä Evin:n vieneen tämän asian vasta nyt käsittelyyn....

...Säännöt on sääntöjä ja niitä pitää noudattaa, mutta olenko nyt aivan hakoteillä siinä, että Krp on kysynyt liitolta miten pelaajat saavat missäkin sarjassa pelata ja sieltä on sitten neuvottu väärin?
Saamieni tietojen mukaan ErVi vei asian eteenpäin liiton 27.2. julkaiseman lausunnon jälkeen ja teki oman julkisen vastineen 28.2., koska sitä ennen seuralla oli käsitys, että liitto käsittelisi asian itse.

Mitä tulee tuohon viimeiseen kysymykseen, niin eihän kukaan ole näyttänyt toteen, että liitosta olisi annettu väärää tietoa.

Väitehän oli tasoa ”joku krp edustaja soitti jollekin liittoon ja kysyi jotain, mutta emme muista kenelle”
 
Viestejä
2
Tämä asia on nyt siis salibandyliiton hallituksen käsittelyssä, ja päätöksiä odotellaan. Ketäs siihen hallitukseen kuuluukaan, kappas, Olli Lähdesmäki, EräViikinkien liigajoukkueiden johtaja. En pidättelisi hengitystä sen suhteen, mikä päätös tulee olemaan.
 
Viestejä
1,306
Popcornit esiin vai tarviiko? Onko ErVillä kortit katsottu?
Ihan vaan käytännön ajatuksena; kun niissä maailman parhaan liigan peleissä pyörii eri tehvissä valvojaa, tarkkailijaa jne. niin olisiko mahdollista jonkun virallisessa roolissa olevan ottaa asiasta koppia? Eli hallissa tunti ennen peliä tarkistaa myös tämä asia.
Mutta ei kai se näin yksinkertaisesti voisi toimia…
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös