Pääkallo.fi

Huhumaa: Miesten F-liigan siirtohuhut ja vahvistetut siirrot kaudelle 2025-26

Jos Oilersiin huhuttuja pelaajia katsoo, niin ihan pelimiehiä on mahdollisesti tulossa
Jasper Auvinen, tehot 33+26
Waltteri Vesterinen 18+26
Lauri Eloluoto 27+13
Oliver Sillanpää 24+8

-
Toki Justus Kainulaista ei korvaa tässä maassa mikään pelaaja
Eloluotoa on käsittääkseni toistaiseksi huhuttu vain naapuriin Indiansiin.

Kainulaisen siirto ulkomaille ei siis ole selvää.

Miksi ei olisi jos oli vahvistanut Sveitsiin siirron lukemani perusteella.
"Villit huhut kertoo, että olet siirtymässä ulkomaille. Pystytkö vahvistamaan väitteen?

– Siitä tullaan jossain vaiheessa tiedottamaan lisää, mutta en lähde tässä kohtaa kertomaan asiasta enempää."

Eli jos se on vahvistettu, niin mikä helvetin idea on puhua "villeistä huhuista" ja "en lähde tässä kohtaa kertomaan"?

F-liigan haastattelussa (facebook) ainakin sanoo, että "hommat jatkuu muualla".
Nyt tulee sitten varsin ristiriitaista signaalia siitä.

Minä olin siinä käsityksessä, että siirto on selvä. En ole enää.

Nyt tulee sitten varsin ristiriitaista signaalia siitä.

Minä olin siinä käsityksessä, että siirto on selvä. En ole enää.
On se siirto selvä. Ristiriitaiset vastaukset varmasti siksi, että pääkallo kysyy suoraa vahvistusta huhuun (eihän sopimusta ole vielä julkaistu) ja F-liigan haastattelija kysyy 5min päätössummerin jälkeen "onko haikeat fiilikset".

Kauanko siitä puujalasta paraneminen vie, selviääkö siitä kauden alkuun mennessä?

Kauanko siitä puujalasta paraneminen vie, selviääkö siitä kauden alkuun mennessä?
Tämä taitaa olla sellanen minimissään 6kk huilin vaativa puujalka, valitettavasti. Tietämättä mitä klausuuleja soppariin on tarkalleen pistetty, ulkomaille lähteminen on varmaankin aika epätodennäköistä syksyllä?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.