Huhuissa olleista julkaisematta Niemelä, Kokko, Markkanen, Heiska, Laiti, Laasonen ja Vaarala.Ketäs kaikkia Happeesta on vielä siirtymättä tai julkaisematta?
Ja eihän siitä kaadosta ole kuin vajaa kaksi vuotta. Ja viisi derbytappiota myöhemmin vielä iloa siitä riittää.Jymyn somevastaavalla lähti keulimaan kun Mäenpään siirto julkaistiin.
”SPV:n kaataja” 😂
Yhden ottelun otannalla kova titteli 😂😂
Mällin parhaimmat saavutukset on kuitenkin punapaidassa…
Lasbi näyttää liigajoukkueista toistaiseksi hyötyneen Happeen "konkurssista" eniten vaan paljonhan siellä on vielä pelimiehiä jotka todennäköisesti jossain kuitenkin pelaavat ensikaudella.Siltanen povasi sitä Lasbiin, mutta ei kai vielä varma.
Ja eihän siitä kaadosta ole kuin vajaa kaksi vuotta. Ja viisi derbytappiota myöhemmin vielä iloa siitä riittää.
Se on näitä pikkuseuran etuja, että osataan ilo irti pienistä hetkistä.
Öö, olinko se minä, joka nostin asian esille?Ei kannata kaikkea ottaa niin vakavasti![]()
Öö, ihan rauhassa nyt vaan ja nautitaan kesästäÖö, olinko se minä, joka nostin asian esille?
Mulla kaikki ok, en tiedä miten muilla 😉Öö, ihan rauhassa nyt vaan ja nautitaan kesästä![]()
No nyt on kova 💪Ville Heiska —> ErVi, lähteenä ErVin instagram.
Kova hankinta.
O2 on hirvee nippu ja voisi kuvitella että on toinen superfinaalin joukkueSeuraavana Jami Markkanen siirtyy Happeesta O2:een, kertoo O2:n IG.
Jos siellä ois joku joka konttaa siellä omassa päässä.O2 on hirvee nippu ja voisi kuvitella että on toinen superfinaalin joukkue
Eikö Tuomalalla riitä?Jos siellä ois joku joka konttaa siellä omassa päässä.
Tikkanen lopetti, Pohjola Nurmoon ja Vormisto taisi mennä johonkin etelän joukkueeseen.
Ei taida oikein Theo Hännisellä vielä riittää.
Jos on kunnossa ensin joskusEikö Tuomalalla riitä?
Ton mä unohdinEikö Tuomalalla riitä?
Onko Tuomala loukissa?Jos on kunnossa ensin joskus
Eikös se nyt aika paljon viime kausien aikana ole kaikista vaivoista kärsinyt? Mikä todennäköisyys siis, että nyt pysyy kasassa.Onko Tuomala loukissa?
Divari = selvästi pienempi kuormitus, eikä juuri arkipelejäEikös se nyt aika paljon viime kausien aikana ole kaikista vaivoista kärsinyt? Mikä todennäköisyys siis, että nyt pysyy kasassa.