Myös junnujoukkueiden toimihenkilöt jäivät ilman sovittuja korvauksia, rahaa ei kuulemma enää ole. Jännä homma, kun ko. rahat kuitenkn kerättiin kauden aikana vanhemmilta.katso liitettä 2025 Keskisuomalainen 10.6.
Noin 70 ihmisellä ostettuna 109€ kausikortti, vielä ei ole varmaa saako rahat takaisin. En ehkä elättelisi hirveitä 😀 toiveita…
Itse asiassa tämä on jopa urheilun kattojärjestöjen suositus, ja tähän malliin ovat seurat siirtymässä pikkuhiljaa. Oikein käytettynä ehdottomasti toimivampi systeemi.Tuo seuran yhteinen tili on kyllä paras keksintö sitten kommunismin, toimii kuin junan vessa!
Tuota äimisteltiin mm. Kallocastissa, että saa hakea.Eli jos nyt perustaisin salibandyseuran Dalmac Ry, JKL, niin voisin hakea paikkaa divarista sillä perusteella että on vanha ja perinteinen seura? Kyllä kohta alkaa muuten Inssidivari pullistella uusia seuroja…
Näin minäkin ajattelen. Hakea voi ja kannattaa niin korkealta kuin mahdollista. Mutta realistisesti ajatellen, jo se Suomisarjapaikka olisi Happeelle lottovoitto.Tuota äimisteltiin mm. Kallocastissa, että saa hakea.
En minä ymmärrä miksei saisi hakea. Saathan sinä hakea vaikka olemaan jumalauta uusi Paavi, mutta ei se sitä tarkoita, että sinut sinne hyväksytään.
Kakkosdivarissahan on jo Happee 2, jota Seppälä ja Kauko ovat pyörittäneet ja joka on täynnä entisiä ja nykyisiä Happeen liigapelureita.Omasta mielestäni, jos siirto hyväksytään, niin oikea paikka olisi kakkosdivarissa. Ja junnujen sarjapaikan siirron hyväksyntä.
Mihin sarjatasolle itse näkisit Happeen menevän?Kakkosdivarissahan on jo Happee 2, jota Seppälä ja Kauko ovat pyörittäneet ja joka on täynnä entisiä ja nykyisiä Happeen liigapelureita.
Mutta joo, vanha seura nurin ja sen toiminta siirtyy uuden seuran alle jossa uudet henkilöt hallituksessa. Pääsevät nyt sitten jatkamaan hommaa ilman velkoja.
Toki vanhalle yhdistykselle tarjottiin mahdollisuutta hakea Suomi-sarjaan, joten aika erikoista että uudelle yhdistykselle tarjottaisiin samaa mahdollisuutta noin vain kun "ollaan kuitenkin vanha Happee, mutta ilman velkoja". Happee 2 joukkueen takia tuskin nyt ainakaan kakkosta alemmas joutuvat, mutta saa nähdä saavatko Suomi-sarja paikkaa uuden yhdistyksen kautta. Divari paikka nyt olisi aikamoinen farssi.Mihin sarjatasolle itse näkisit Happeen menevän?
Omasta mielestä kakkosdivari
Vanhan Happeen toiminta kaatui edustustasolla velkataakkaan. Nyt tämä uusi Happee kertoo olevansa jotain muuta ja uutta. Voiko tästä päätellä, että vanha Happee ry on kuopattu?
– Siihen en pysty itse ottamaan kantaa, kun en ole Happee ry:n hallituksessa ollut ja siellä kakkosjoukkueessa pelannut ja pyörittänyt sitä joukkuetta. Se on heidän asiansa kertoa, mitä siellä tapahtuu.
– Mutta tästä aiemmin kuvaillusta voinee vetää jonkinlaiset johtopäätökset.