Pääkallo.fi

Happee 2023-24

Viestejä
13
Tässä siis käytetty apuna tällä kertaa tiedotteen mukaan asiantuntijaa/asiantuntijoita. Jospa nämä asiantuntijat auttavat rahan tuomisessa seuraan.
Jäädään odottamaan
 
Viestejä
82
Kaukosta kehittyy vielä vuosien myötä ison luokan tekijä Artevan Hexin, Kurren ja Panda Peltolan tyyliin - puuttuu vaan semmoiset 10 vuotta kokemusta ja menestystä.
 
Viestejä
13
Siirtyyköhän happeen liiga myös harjoittelemaan kaikki harjoitukset laukaan uuteen halliin.
Tunti hinnat ovat siellä varmasti todella paljon korkeammat kuin kaupungin saleissa.
Toivottavasti yleisö löytää hyvin hallille peleihin.
 
Viestejä
524
Siirtyyköhän happeen liiga myös harjoittelemaan kaikki harjoitukset laukaan uuteen halliin.
Tunti hinnat ovat siellä varmasti todella paljon korkeammat kuin kaupungin saleissa.
Toivottavasti yleisö löytää hyvin hallille peleihin.
Vieläkö joku oikeasti uskoo?
A. Että Happee löytää muiden kulujensa hoitamisen lisäksi jostain sen 35000€ liitolle, saadakseen lisenssin ensi kaudelle?
B. Että Happee saa riittävän määrän pelaajia ensi kauden joukkueeseensa?
 
Viestejä
360
Vieläkö joku oikeasti uskoo?
A. Että Happee löytää muiden kulujensa hoitamisen lisäksi jostain sen 35000€ liitolle, saadakseen lisenssin ensi kaudelle?
B. Että Happee saa riittävän määrän pelaajia ensi kauden joukkueeseensa?
Kyllä tässä sellainen fiilis alkaa nimenomaan tulla, että Happee kiemurtelee yhdeksän elämänsä kanssa eteenpäin tästäkin ja saa jonkun ehdollisen lisenssin. Ensi kauden alla homma taas "järjestyksessä" ja odotellaan taas uusia otsikoita kauden mittaan. Tuntuu, että jollain ihmeellä pitävät päänsä pinnalla koko ajan.
 
Viestejä
82
Kyllä tässä sellainen fiilis alkaa nimenomaan tulla, että Happee kiemurtelee yhdeksän elämänsä kanssa eteenpäin tästäkin ja saa jonkun ehdollisen lisenssin. Ensi kauden alla homma taas "järjestyksessä" ja odotellaan taas uusia otsikoita kauden mittaan. Tuntuu, että jollain ihmeellä pitävät päänsä pinnalla koko ajan.
Älä unohda ensi syksyssä siintävää uutta, uljasta Hirviareenaa ja sen miljoonaa vuosittaista kävijää! Pian on joka happeelaisella tili Sveitsissä ja työsuhdeajoneuvona uuden karheat Teslat.
 
Viestejä
13
Eikös tänne joku aiemmin kirjoittanut että jojoille oli viestiä tullut että happeen liiga ja juniorit eriytyvät kesän alussa.
Miten käy velkojen lyhennyksille? Ne taitaa jäädä junnuille vanhaan ry:hyn jos liigalle perustetaan uusi.
 
Viestejä
13
Jospa kauppakeskus seppä maksoi laskun pois. Eikös johtaja ole happeen miehiä ja seppä iso seuran tukija.
Mikko Seppälä - Intohimoinen sählymies
Perustiedot
Nimi: Mikko Seppälä
Ikä: 36
Koulutus: Kauppatieteiden maisteri
Ammatti: Kauppakeskusjohtaja/toimitusjohtaja
(Kauppakeskus Seppä)

- Happeen pääyhteistyökumppani
- Kotiotteluiden parhaat palkitaan illan Seppä palkinnoilla.

- Keski-Suomen alueen junioreiden sählysarjana toimii Seppä-Liiga

Salibandyliiton Hallituksen jäsen

Sairaala Nova säätiön hallituksen puheenjohtaja

Säätiö sponsoroi Happeen pelin parhaat paikat.

Happee 2 - Perustaja, Manageri, Pelaaja

Nyt pelaa II-divarin karsinnoissa.

Hirviareena Oy - Puheenjohtaja

Ilmeisesti hoitaa myyntiä ja julkinen kasvo projektille.

Muu aktiivisuus: luottamustoimet, järjestökokemus jne.
Nykyiset:
Jyväskylän kaupunginvaltuuston varajäsen
Jyväskylän kaupunginhallituksen alaisen elinkeino- ja työllisyysjaoston jäsen
Suomen Kauppakeskusyhdistyksen hallituksen jäsen
Keski-Suomen Kauppakamarin elinvoimavaliokunnan jäsen
Keski-Suomen hyvinvointialueen valtuuston varajäsen
Keski-Suomen Osuuspankin edustajiston jäsen
Lasten, nuorten ja perheiden lautakunnan varajäsen

Vuonna 2023 loppuneet:
Sakupe Oy hallituksen jäsenyys
Keski-Suomen sairaanhoitopiirin hallituksen jäsenyys
Kylän Kattaus -liikelaitoksen johtokunnan jäsenyys

Eri urheiluseurojen jäsenyydet koko eliniän ajan

Miksi olisit hyvä henkilö hallituksen jäseneksi?
Haluan päästä Salibandyliiton hallitukseen vaikuttamaan sen vuoksi, että nyt on aika löytää rohkeasti uusia tekijöitä, jotta saamme lajia kehitettyä ja saamme positiivisia muutoksia aikaan mm. harrastaja- ja joukkuemääriin, lajin näkyvyyteen ja liiton talouteen. Minä olen tällainen henkilö.

Omaan vankan kokemuksen eri liiketoimintojen johtamisesta, strategisesta ja kaupallisesta kehittämisestä, markkinoinnista ja viestinnästä.

Minulla on laaja kokemus tehokkaasta hallitustyöskentelystä eri organisaatioissa niin yksityisellä kuin julkisella puolella. Kun lähden mukaan johonkin, teen sitä täydellä panoksellani ja saan tuloksia aikaan.

Olen hyvin avoin ja tulen erilaisten ihmisten kanssa toimeen. Minun kanssani on helppo tehdä yhteistyötä. Olen mukana jo nyt salibandyn parissa eri tasoilla aina junioriurheilusta harrastelijoihin ja huippusalibandyyn.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
13
Mikko Seppälä - Intohimoinen sählymies
Perustiedot
Nimi: Mikko Seppälä
Ikä: 36
Koulutus: Kauppatieteiden maisteri
Ammatti: Kauppakeskusjohtaja/toimitusjohtaja
(Kauppakeskus Seppä)

- Happeen pääyhteistyökumppani
- Kotiotteluiden parhaat palkitaan illan Seppä palkinnoilla.

- Keski-Suomen alueen junioreiden sählysarjana toimii Seppä-Liiga

Salibandyliiton Hallituksen jäsen

Sairaala Nova säätiön hallituksen puheenjohtaja

Säätiö sponsoroi Happeen pelin parhaat paikat.

Happee 2 - Perustaja, Manageri, Pelaaja

Nyt pelaa II-divarin karsinnoissa.

Hirviareena Oy - Puheenjohtaja

Ilmeisesti hoitaa myyntiä ja julkinen kasvo projektille.

Muu aktiivisuus: luottamustoimet, järjestökokemus jne.
Nykyiset:
Jyväskylän kaupunginvaltuuston varajäsen
Jyväskylän kaupunginhallituksen alaisen elinkeino- ja työllisyysjaoston jäsen
Suomen Kauppakeskusyhdistyksen hallituksen jäsen
Keski-Suomen Kauppakamarin elinvoimavaliokunnan jäsen
Keski-Suomen hyvinvointialueen valtuuston varajäsen
Keski-Suomen Osuuspankin edustajiston jäsen
Lasten, nuorten ja perheiden lautakunnan varajäsen

Vuonna 2023 loppuneet:
Sakupe Oy hallituksen jäsenyys
Keski-Suomen sairaanhoitopiirin hallituksen jäsenyys
Kylän Kattaus -liikelaitoksen johtokunnan jäsenyys

Eri urheiluseurojen jäsenyydet koko eliniän ajan

Miksi olisit hyvä henkilö hallituksen jäseneksi?
Haluan päästä Salibandyliiton hallitukseen vaikuttamaan sen vuoksi, että nyt on aika löytää rohkeasti uusia tekijöitä, jotta saamme lajia kehitettyä ja saamme positiivisia muutoksia aikaan mm. harrastaja- ja joukkuemääriin, lajin näkyvyyteen ja liiton talouteen. Minä olen tällainen henkilö.

Omaan vankan kokemuksen eri liiketoimintojen johtamisesta, strategisesta ja kaupallisesta kehittämisestä, markkinoinnista ja viestinnästä.

Minulla on laaja kokemus tehokkaasta hallitustyöskentelystä eri organisaatioissa niin yksityisellä kuin julkisella puolella. Kun lähden mukaan johonkin, teen sitä täydellä panoksellani ja saan tuloksia aikaan.

Olen hyvin avoin ja tulen erilaisten ihmisten kanssa toimeen. Minun kanssani on helppo tehdä yhteistyötä. Olen mukana jo nyt salibandyn parissa eri tasoilla aina junioriurheilusta harrastelijoihin ja huippusalibandyyn.
Nuoresta iästään huolimatta monessa mukana. Jos ja kun Happeen ja Hirviareenan touhu menee penkin alle niin se voi koitua Mikolle isoksi imago haitaksi. Isoilla panoksilla leikkii urheilujohdon hommia.
 
Viestejä
258
Hieno tiedote Happeelta.
Otetaan vähän taakse päin.
20.2. kerrottiin Tero Kotilaisen siirtyminen Sveitsiin.
Sen tiedotteen viimeinen lause kertoi, että uusi päävalmentaja ja valmennustiimi kerrotaan lähiviikkoina.
Tämä taitaa olla sitä tyypillistä Happee-lupausta, jotain luvataan tapahtuvaksi, mutta kukaan ei edes luule, että silloin kun on luvattu.
 
Kyllä tässä toivotaan että Happee selviytyy.
Happeen paikka on suomalaisen salibandyn liigassa.
Happee paikka on vain jos se ansaitsee olla siellä. Tässäkään tapauksessa ei ole mikään itseisarvo, että Happee tulisi säilyä jos toimintaympäristö ei tue sitä. Jos Happee tippuu kartalta niin sitten jollain toisella organisaatiolla on mahdollisuus täyttää tämä aukko ja osoittaa toimivansa fiksummin.

Toki toivotaan, että Happee saa asiat kuntoon mutta tulevaisuuden pystyy parhaiten ennustamaan peilaamaan menneisyyttä, niin eihän tämä tilanne nyt hyvältä näytä. Tarvitaan isoja rakenteellisia muutoksia.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös