joelsiltanen
Ylläpidon jäsen
Classic ja SPV kohtaavat torstain huippupelissä Tampereella. Kumpi vie pidemmän korren?
Kova voitto SPV:lle. Ei ollut sivussa kuin Savonen, Lamminen, Pylsy koko pelin sekä Salo ja Salin kolmannen erän.Tekee varmaan ihan hyvää Classicillekin hävitä välillä. Sarjataulukon kannaltahan Classicin tappiolla ei ollut mitään merkitystä.
Classicin pelaajat otti vähän osumaa eikä kestäneet. Lisäyksenä vielä Salo ja Salin oli pelissä mukavasti miinuksellaKova voitto SPV:lle. Ei ollut sivussa kuin Savonen, Lamminen, Pylsy, sekä Salo ja Salin kolmannen erän.
Kovin oli lämpöisen oloista Classicin pelaajilla ”pelissäjollaeiollutmitäänmerkitystä” ....On siinä varmaan keräämistä peleihin millä ei mitään merkitystä. Pääspähän junnut koittaan vikaan erään. Noista osumista en nyt tiedä...Salo kyllä pelaili sen jälkeenkin. Kolmanteen vaan penkki tyhjäks ja kokemusta.
Missä tilanteissa lämpöä oli? Katselin livenä enkä havainnut mitään ylilyöntejä puolin enkä toisin.Kovin oli lämpöisen oloista Classicin pelaajilla ”pelissäjollaeiollutmitäänmerkitystä” ....
Savonen tosiaan loisti poissaolollaan, silti oli merkitty 0+1. Kovintahan tossa SPV:ltä olikin pitää Salo ja Salin pari erää kiikareilla ja miinuksilla, minkä jälkeen Classic-valmennuksella ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin kokeilla jotain muita.Kova voitto SPV:lle. Ei ollut sivussa kuin Savonen, Lamminen, Pylsy, sekä Salo ja Salin kolmannen erän.
Kuka kirjoitti ylilyönneistä - en minä ainakaan?Missä tilanteissa lämpöä oli? Katselin livenä enkä havainnut mitään ylilyöntejä puolin enkä toisin.
Kyllä. Sitä vastaan tässä vaan kaikkien pitää taistella eikä valmiiksi nöyrtyä kakkossijaan. Tai minä olen jo tyytynyt siihen, mutta joukkueet varmasti eivät.onhan tuo Classicin nippu suorastaan epäreilun kova tähän sarjaan.
Kertoo tasan tarkkaan tuosta, minkä sanoitkin aiemmassa lainauksessani. Sitä ei kuitenkaan voi laskea 1+1=2-tyylillä, että poissaolijat olisivat tuoneet Classicille esim. 3 lisämaalia ja vähentäneet 3 SPV:ltä. Harmi, kun eivät pelanneet. Hyvä minun näin jälkikäteen huudella, mutta ei etukäteen ajateltuna varmasti niin tärkeää ollut tästä voittoa ottaa, että olisi suuresti iloittu vastustajan poissaoloista.Kertoohan se jotain että noilla poissaoloilla Classic pistää sarjakakkosen noinkin koville.
Näin se taitaa olla. Eilinen peli oli pitkästä aikaa mukava clasun peli katsoa, kun ei ollut se perinteinen missä vastustajalla ei mitään palaa. Toivottavasti näin myös plaijareissa. Toki uskonko tuohon onkin eri asiaOli eilisten poissaolojojen syy mikä tahansa, fakta on se että myös Classic on haavoittuvainen joukkue silloin kun rosteriin joudutaan tekemään pari isompaa muutosta. Eilen Classic oli ihan tavallinen hyvä joukkue, ei se universumin paras. Myöskään SPV:n oma peli ei ollut mikään timanttinen täysosuma, mutta riittävän hyvä, jotta saatiin tiukka ja katsojaystävällinen peli aikaan.