Pääkallo.fi

U19-naisten maajoukkue

Viestejä
656
Siis oikeasti, onko nuo liput teistä liian tyyriitä?
Välierät ja finaali / pronssipäivä 30,50€ (opiskelijat yms. 21,50€).
Alkusarjapäivät vitosen (opiskelijat kutosen) halvemmalla.

Minusta nuo hinnat on ihan ok käydä joku päivä tai kaksi katsomassa, oikeastaan jopa edulliset.
 
Viestejä
12
Näihin pitäisi mitään kommentoida.




Voipi olla lajille voitto, että henkilöt jää pois tapahtumista.

Kuitenkin ihan julkisesti pitää tulla kertomaan kaikille kuinka on kallista ja tai ettei ole tai on tai mulle ei ole tai minä en saa tai mitä lie vailla.
Onneks se ei oo sun päätettävissä jääkö pois vai ei. Happea vaan
Näihin pitäisi mitään kommentoida.




Voipi olla lajille voitto, että henkilöt jää pois tapahtumista.

Kuitenkin ihan julkisesti pitää tulla kertomaan kaikille kuinka on kallista ja tai ettei ole tai on tai mulle ei ole tai minä en saa tai mitä lie vailla.
Näihin pitäisi mitään kommentoida.




Voipi olla lajille voitto, että henkilöt jää pois tapahtumista.

Kuitenkin ihan julkisesti pitää tulla kertomaan kaikille kuinka on kallista ja tai ettei ole tai on tai mulle ei ole tai minä en saa tai mitä lie vailla.
Happea vaan nyt hei. Olin katsonut lippujen hintoi väärin. En tosin tiedä miks tää meni noin ihon alle
Näihin pitäisi mitään kommentoida.




Voipi olla lajille voitto, että henkilöt jää pois tapahtumista.

Kuitenkin ihan julkisesti pitää tulla kertomaan kaikille kuinka on kallista ja tai ettei ole tai on tai mulle ei ole tai minä en saa tai mitä lie vailla.
happea happea nyt vaan
 
Viestejä
1,275
Siis oikeasti, onko nuo liput teistä liian tyyriitä?
Välierät ja finaali / pronssipäivä 30,50€ (opiskelijat yms. 21,50€).
Alkusarjapäivät vitosen (opiskelijat kutosen) halvemmalla.

Minusta nuo hinnat on ihan ok käydä joku päivä tai kaksi katsomassa, oikeastaan jopa edulliset.
Jokaisella oma kipukynnys.
Minulla se on Inssidivari n. 10-12€, Fliiga runkosarja 12-14€ ja pudotuspelit 15-20€.
Jäähallipeli max 23-25€.
 
Viestejä
235
Jokaisella oma kipukynnys.
Minulla se on Inssidivari n. 10-12€, Fliiga runkosarja 12-14€ ja pudotuspelit 15-20€.
Jäähallipeli max 23-25€.

Ostin itselle turnauslipun 110e
päivää kohden 22e hintaa ja oli minulle sopiva hinta vaikka en torstaina pääse paikan päälle.

alkusarjan viimeinen peli Ruotsia vastaan on perjantaina ja olisiko ollut kokeilun arvoinen myydä esimerkiksi pe,la ja su liput pakettina?

No toivottavasti mahdollisimman paljon olisi katsojia kaikkina päivinä kannustamassa omiaan.
 

joelsiltanen

Ylläpidon jäsen
Viestejä
5,745
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös