Pääkallo.fi

U19-miesten maajoukkue

Viestejä
1
Joo itse olen tässä viimiset 2 tuntia yrittänyt miettiä mikä on valmentajien haku tässä. Mutta täytyy muista että he ovat ”ammattilaisia” näissä asioissa, on kuitenkin huomioitu divari pelaajat ennen sm pistepörssin 1…
niinno. eikös se hyvärinenki melkein aina noita sm-sarjoje pistepörssejä johda😅
 
Viestejä
65
Kirjoitin jo viime turneen osalta, että en ihan osta tätä hyökkääjien väkisin peluuttamista pakkeina. Pysyn kannassani. Ensi kerralla vaan kylmästi pelkkiä hyökkääjiä, niin saadaan molemmille joukkueille 2-numeroiset.
 
Viestejä
190
Fysiikassa Tsekki eri levelillä.
Hyökkääjät pakkina liian 'kilttejä'.
Omista lähdöt liialla riskillä.

Pitkät pallonhallinnat suomella, mut jos lahjoittelee palloa ja häviää omissa suorat 1:1 niin tulos on tuo.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
65
Fysiikassa Tsekki eri levelillä.
Hyökkääjät pakkina liian 'kilttejä'.
Omista lähdöt liialla riskillä.

Pitkät pallonhallinnat suomella, mut jos lahjoittelee palloa ja häviää omissa suorat 1:1 niin tulos on tuo.
Samoilla linjoilla. Yleensäkin tuo puolustaminen, niin joukkueena, kuin 1vs1. Ajoittain mentiin lankusta, mutta joku oli aina myöhässä omasta ruudusta. Ehkä vielä surullisempaa oli se, että hitaan lähdön puolustaminen noin seitsemästäkympistä oli kuin reikäjuustoa. Havainnointi puuttui ja selustan tapahtumat täysin hakusessa. Puolustetaan väärältä puolelta, 2vs1-hyökkäyksissä ei oikein pelattu kumpaakaan pois. Uskon myös, että kommunikointi ja puhe oli vajavaista, koska niin paljon oli vartioitavat hukassa.

Hyökkäysalueen hyökkäyspelaaminen näytti vastaavasti ajoittain minun mielestäni ihan mallikkaalta. Fiksuja rakenteita, varsinkin Niemelän kentältä. Myös Kokolta mielestäni hyviä ratkaisuja iso kasa.
 
Viestejä
23
Kirjoitin jo viime turneen osalta, että en ihan osta tätä hyökkääjien väkisin peluuttamista pakkeina. Pysyn kannassani. Ensi kerralla vaan kylmästi pelkkiä hyökkääjiä, niin saadaan molemmille joukkueille 2-numeroiset.
Siellä taitaa olla ainakin kaksi pakkia loukissa tällä hetkellä Hannula & Hänninen :(
Joten ei vielä lyödä hanskoja tiskiin.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös