Pääkallo.fi

LASB 2023-2024

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
582
Vastausvuorossa on LASB-käskijä Kalle Tyrkäs, joka on ollut joukkueen ja seuran mukana jo pitkään. LASB on nykypäivänä asemoitunut Lahteen, mutta sen juuret ovat piskuisella Lammilla. Mutta kuka on kaikkien aikojen lahtelainen salibandypelaaja?

 
Viestejä
8,079
Ottamatta Kallen vastaukseen sen kummemmin kantaa (käykää kuuntelemassa itse), niin mikä tähän on muiden mielestä oikea vastaus? Minä en tunne pelaajia niin hyvin, että osaisin antaa hyvää vastausta, mutta siis paras lahtelainen (ei hollolalainen eikä lammilainen, vaan nimenomaan lahtelainen) pelaaja koskaan. Ketä nostaisitte edes kärjen tuntumaan, jos ette suoraan osaa selvää ykköstä nimetä?
 
Viestejä
647
Ottamatta Kallen vastaukseen sen kummemmin kantaa (käykää kuuntelemassa itse), niin mikä tähän on muiden mielestä oikea vastaus? Minä en tunne pelaajia niin hyvin, että osaisin antaa hyvää vastausta, mutta siis paras lahtelainen (ei hollolalainen eikä lammilainen, vaan nimenomaan lahtelainen) pelaaja koskaan. Ketä nostaisitte edes kärjen tuntumaan, jos ette suoraan osaa selvää ykköstä nimetä?
Sunttu.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös